Прес служба оператора мобільного зв’язку у своєму акаунті у Facebook попередила, що аферисти можуть набрати клієнтів компанії з невідомого номера, видавши себе за співробітника компанії.
При цьому шахраї намагаються нібито запропонувати додаткові послуги і підключити кращий стандарт зв’язку. На підставі цього вони просять клієнта “Київстару” назвати код, отриманий у попередньо відправленому СМС-повідомленні, або кілька останніх цифр телефонного номера, з якого клієнту за хвилину дзвонять телефоном.
“Так чинять тільки шахраї! Ми ніколи не дзвонимо абонентам з проханням назвати персональні дані, коди SMS-повідомлень, дані банківської картки або паролі”, – пояснила прес служба Київстару.
Нещодавно ми писали, кому вигідно утримувати шахрайські колл-центри.
При цьому в компанії рекомендують у такому разі вчинити таким чином:
“Будьте пильні та дбайте про свою безпеку!”, – нагадали співробітники оператора мобільного зв’язку.
Комуналка – понад усе: як уряд закручує гайки найбіднішим (відео)
Кого образили більше: як відрізняються пенсії та стаж “нових” і “старих” пенсіонерів (відео)
25 серпня в Україні переважно без опадів, лише найближчої ночі дощі пройдуть на Полтавщині, Харківщині,…
Умеренные солнечные вспышки не всегда означают угрозу. Что случилось на Солнце, насколько это важно для…
Фінальний тиждень серпня — це прощання з літом, напоєне світлом, творчістю та легким сумом. Планети…
Ваш мозок зберігає більше дитячих спогадів, аніж ви думаєте. Вчені з'ясували, що пам'ятати себе можна…
Якщо у вас залишаться на грядках незрілі помідори або на базарі дешево продаватимуться - не…
Ощадбанк виступив з новими роз'ясненнями щодо умов обслуговування клієнтів, у тому числі переселенців та пенсіонерів.…