Прес служба оператора мобільного зв’язку у своєму акаунті у Facebook попередила, що аферисти можуть набрати клієнтів компанії з невідомого номера, видавши себе за співробітника компанії.
При цьому шахраї намагаються нібито запропонувати додаткові послуги і підключити кращий стандарт зв’язку. На підставі цього вони просять клієнта “Київстару” назвати код, отриманий у попередньо відправленому СМС-повідомленні, або кілька останніх цифр телефонного номера, з якого клієнту за хвилину дзвонять телефоном.
“Так чинять тільки шахраї! Ми ніколи не дзвонимо абонентам з проханням назвати персональні дані, коди SMS-повідомлень, дані банківської картки або паролі”, – пояснила прес служба Київстару.
Нещодавно ми писали, кому вигідно утримувати шахрайські колл-центри.
При цьому в компанії рекомендують у такому разі вчинити таким чином:
“Будьте пильні та дбайте про свою безпеку!”, – нагадали співробітники оператора мобільного зв’язку.
Комуналка – понад усе: як уряд закручує гайки найбіднішим (відео)
Кого образили більше: як відрізняються пенсії та стаж “нових” і “старих” пенсіонерів (відео)
Рекомендується враховувати місцеві попередження та оновлення прогнозів перед плануванням поїздок і робіт на відкритому повітрі.
Чи будуть геомагнітні хвилювання цього дня - що кажуть астрофізики
Прийняття поправки до Бюджету може стати важливим кроком у спрощенні доступу до певних ліків та…
Іноді погане самопочуття пов'язане із нестачею вітамінів в організмі. Визначити, чого саме вам не вистачає,…
Головний убір — не просто захист від сонця або вітру. Для жінки старшого віку це…
Якщо вас почали турбувати стріляючі болі в руці, оніміння пальців, обмежена рухливість в плечі, це…