Прес служба оператора мобільного зв’язку у своєму акаунті у Facebook попередила, що аферисти можуть набрати клієнтів компанії з невідомого номера, видавши себе за співробітника компанії.
При цьому шахраї намагаються нібито запропонувати додаткові послуги і підключити кращий стандарт зв’язку. На підставі цього вони просять клієнта “Київстару” назвати код, отриманий у попередньо відправленому СМС-повідомленні, або кілька останніх цифр телефонного номера, з якого клієнту за хвилину дзвонять телефоном.
“Так чинять тільки шахраї! Ми ніколи не дзвонимо абонентам з проханням назвати персональні дані, коди SMS-повідомлень, дані банківської картки або паролі”, – пояснила прес служба Київстару.
Нещодавно ми писали, кому вигідно утримувати шахрайські колл-центри.
При цьому в компанії рекомендують у такому разі вчинити таким чином:
“Будьте пильні та дбайте про свою безпеку!”, – нагадали співробітники оператора мобільного зв’язку.
Комуналка – понад усе: як уряд закручує гайки найбіднішим (відео)
Кого образили більше: як відрізняються пенсії та стаж “нових” і “старих” пенсіонерів (відео)
Простий спосіб покращити обігрів оселі. З цим оновленням радіатор опалення працює краще.
Кабмін поставили перед фактом — потрібні негайні реформи у пенсійній системі. Що саме не влаштовує…
Чутки про скасування «книжечок» чи законодавство: чому вірити? Перелік ситуацій, в яких паперові паспорти дійсно…
Де проходить межа між якістю та обманом, і чому справжня ковбаса не може бути дешевою?…
У яких випадках стаж не потрібен? ПФУ пояснив, хто в Україні має право на автоматичне…
Уряд продовжив дію Положення про спеціальні обов’язки (ПСО) до 30 квітня. Чи вигідно переходити на…