Прес служба оператора мобільного зв’язку у своєму акаунті у Facebook попередила, що аферисти можуть набрати клієнтів компанії з невідомого номера, видавши себе за співробітника компанії.
При цьому шахраї намагаються нібито запропонувати додаткові послуги і підключити кращий стандарт зв’язку. На підставі цього вони просять клієнта “Київстару” назвати код, отриманий у попередньо відправленому СМС-повідомленні, або кілька останніх цифр телефонного номера, з якого клієнту за хвилину дзвонять телефоном.
“Так чинять тільки шахраї! Ми ніколи не дзвонимо абонентам з проханням назвати персональні дані, коди SMS-повідомлень, дані банківської картки або паролі”, – пояснила прес служба Київстару.
Нещодавно ми писали, кому вигідно утримувати шахрайські колл-центри.
При цьому в компанії рекомендують у такому разі вчинити таким чином:
“Будьте пильні та дбайте про свою безпеку!”, – нагадали співробітники оператора мобільного зв’язку.
Комуналка – понад усе: як уряд закручує гайки найбіднішим (відео)
Кого образили більше: як відрізняються пенсії та стаж “нових” і “старих” пенсіонерів (відео)
Неправильно обрана сіль здатна зіпсувати всю зимову заготівлю. Дізнайтесь, яку сіль не варто використовувати.
Мінімальний страховий стаж, який дозволяє українцям вийти на пенсію, становить 15 років. А що робити…
7 липня на Івано-Франківщині очікується дощ, на решті територій без опадів.
Чи будуть геомагнітні хвилювання цього дня?
Тиждень починається з важливої астрологічної події — інгресії Урана у знак Близнята. Цей момент можна…
Хочете здивувати гостей чи просто побалувати себе чимось легким та смачним? Спробуйте десерт «Бульбашки» –…