В оновленій версії Приват24 запустили нове єдине меню Комунікації, де можна зв’язатися з банком через Допомога онлайн, месенджери або прямо зателефонувати в банк.
Про це повідомила прес-служба Приватбанку.
Також у новому меню користувачі можуть знайти інформацію про подані раніше заявки та можуть безпосередньо повідомити банку про підозру на шахрайство.
«Також у меню «Комунікації» ви знайдете додаткові номери телефонів банку, завжди актуальну Карту відділень, банкоматів та терміналів, наші офіційні сторінки у соціальних мережах», – зазначили у фінустанові.
Раніше ми розповідали, що ПриватБанк офіційно заявив про блокування рахунків, причому це стосується і пенсійних карток.
В березні Верховна Рада ухвалила закон про новий підхід до оплати праці державних службовців. Зміна…
Ці пиріжки можна готувати цілий рік. Вони незамінні у піст, підійдуть вегетаріанцям.
Не кожен пенсіонер може розібратися з тим, як і за що йому нараховується пенсія, які…
В Україні пенсіонери можуть отримувати не лише пенсії, а й різноманітні доплати, серед яких є…
Картопля – не примхлива рослина, але при її висаджуванні дуже легко припуститися помилок, які знизять…
Ніжне та ароматне печиво у вигляді гнізд стане ідеальним доповненням до вашого святкового меню. Спробуйте…