В оновленій версії Приват24 запустили нове єдине меню Комунікації, де можна зв’язатися з банком через Допомога онлайн, месенджери або прямо зателефонувати в банк.
Про це повідомила прес-служба Приватбанку.
Також у новому меню користувачі можуть знайти інформацію про подані раніше заявки та можуть безпосередньо повідомити банку про підозру на шахрайство.
«Також у меню «Комунікації» ви знайдете додаткові номери телефонів банку, завжди актуальну Карту відділень, банкоматів та терміналів, наші офіційні сторінки у соціальних мережах», – зазначили у фінустанові.
Раніше ми розповідали, що ПриватБанк офіційно заявив про блокування рахунків, причому це стосується і пенсійних карток.
Щомісячна надбавка до сімейного бюджету доступна всім – для цього потрібно зареєструватися у спеціальній державній…
Хочете випробувати адреналін, торкнутися таємниць природи і побачити дива, приховані глибоко під землею? Для цього…
Частина пенсіонерів залишилася без доплат до пенсії. У Мінсоцполітики повідомили, чому виплати припинені і чи…
21 серпня в Івано-Франківській, Закарпатті та Чернігівській області очікується невеликий дощ.
Чи будуть геомагнітні хвилювання цього дня? Дуже важливо у дні з магнітними бурями та напередодні…
Навіщо купувати соус, якщо можна приготувати його самому натуральний, ароматний і без консервантів? Ми ділимося…