В оновленій версії Приват24 запустили нове єдине меню Комунікації, де можна зв’язатися з банком через Допомога онлайн, месенджери або прямо зателефонувати в банк.
Про це повідомила прес-служба Приватбанку.
Також у новому меню користувачі можуть знайти інформацію про подані раніше заявки та можуть безпосередньо повідомити банку про підозру на шахрайство.
«Також у меню «Комунікації» ви знайдете додаткові номери телефонів банку, завжди актуальну Карту відділень, банкоматів та терміналів, наші офіційні сторінки у соціальних мережах», – зазначили у фінустанові.
Раніше ми розповідали, що ПриватБанк офіційно заявив про блокування рахунків, причому це стосується і пенсійних карток.
На Одещині зіграли весілля переселенці з Донецької області. Молодятами стали – 83-річний Олексій та 75-річна…
В Ощадбанку нагадали, що при розрахунках через касу клієнтам необхідно враховувати як комісії, так і…
Данило Гетьманцев заявив, що індексація не покриває інфляцію та посилює соціальну несправедливість.
Міністерство юстиції України нагадує: якщо ви придбали нерухомість до цього року, зареєструйте своє право у…
У проєкті Держбюджету на 2026 рік нарешті переглянули розмір прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати,…
Поки сім'я у вихідні ще ніжиться в ліжку, можна приготувати швидкий і незвичайний сніданок. Любите…