В оновленій версії Приват24 запустили нове єдине меню Комунікації, де можна зв’язатися з банком через Допомога онлайн, месенджери або прямо зателефонувати в банк.
Про це повідомила прес-служба Приватбанку.
Також у новому меню користувачі можуть знайти інформацію про подані раніше заявки та можуть безпосередньо повідомити банку про підозру на шахрайство.
«Також у меню «Комунікації» ви знайдете додаткові номери телефонів банку, завжди актуальну Карту відділень, банкоматів та терміналів, наші офіційні сторінки у соціальних мережах», – зазначили у фінустанові.
Раніше ми розповідали, що ПриватБанк офіційно заявив про блокування рахунків, причому це стосується і пенсійних карток.
Проїзд безплатно чи за тарифом? Як зміняться “транспортні” пільги для літніх людей в наступному місяці?
66-річний Степан Гіга на піку популярності скасовує концерти. Попри те, що його пісні вірусно розлітаються…
Вдале вирощування рослин — це справжнє мистецтво, в якому важливий кожен нюанс. Найголовніший фактор вдалого…
Газу на зиму вистачить. ДТЕК відкрив новий маршрут постачання скрапленого природного газу (СПГ) через Балтію.
Відтепер квитки на приміські потяги можна придбати онлайн через додаток «Укрзалізниці». Як це зробити?
Саме час садити озимий часник! Дотримуйтесь простих порад досвідчених агрономів і отримаєте великий урожай.