В оновленій версії Приват24 запустили нове єдине меню Комунікації, де можна зв’язатися з банком через Допомога онлайн, месенджери або прямо зателефонувати в банк.
Про це повідомила прес-служба Приватбанку.
Також у новому меню користувачі можуть знайти інформацію про подані раніше заявки та можуть безпосередньо повідомити банку про підозру на шахрайство.
«Також у меню «Комунікації» ви знайдете додаткові номери телефонів банку, завжди актуальну Карту відділень, банкоматів та терміналів, наші офіційні сторінки у соціальних мережах», – зазначили у фінустанові.
Раніше ми розповідали, що ПриватБанк офіційно заявив про блокування рахунків, причому це стосується і пенсійних карток.
Інтернет-шахраї не дрімають: крадуть гроші з карток та видають себе за банківських працівників.
Сонце – радість, але й стрес для шкіри Навіть коротке перебування на сонці може залишити…
На найближчому пленарному тижні Верховна Рада України розгляне питання про продовження воєнного стану та загальну…
Кислий сир – не привід викидати продукт. За допомогою простого трюку та доступних інгредієнтів можна…
В Україні майже кожен п'ятий пенсіонер отримує виплати за спеціальним законодавством. Але вже незабаром система…
Українські фермери розпочали збір кавунів, але поки що врожай продають за підвищеною ціною. Чому кавуни…