На її початковому етапі жодних додаткових вирахувань із заробітної плати не буде. Про це повідомила Дар’я Марчак, перша заступниця міністра соціальної політики України, пише Телеграф.
Так, відрахування до накопичувального фонду здійснюватиме не сама людина, а роботодавець із вже наявного ЄСВ, а також держава.
Загалом йдеться про суму у розмірі 2% від зарплати.
– Не йдеться про те, щоб принаймні на першому етапі громадянин здійснював якісь додаткові виплати. Ми говоримо про те, що в перший рік 1% від ЄСВ, що вже сплачується, відраховуватиметься роботодавцями в накопичувальну систему. І також один стимулюючий відсоток до цього доплачуватиме держава, – наголосила Дар’я Марчак.
За її словами, вже згодом сам працівник зможе добровільно вносити додаткові накопичувальні внески.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, хто має право вийти на пенсію на 5 років раніше.
Підтверджень зараження саме чумою й досі немає, а версія про випадково розбиту пробірку викликає чимало…
Від осінньої посадки залежить як ваші тюльпани розквітнуть навесні. Важливо правильно розрахувати час та підготувати…
В Україні окремі категорії громадян мають право на гарантовану мінімальну пенсію у підвищеному розмірі, яка…
Квашена капуста найчастіше псується не через «невдалий день для шинкування» чи поганий посуд, а через…
Благодійна організація «Карітас-Спес Україна» відкрила реєстрацію на отримання одноразової грошової допомоги у розмірі 12 300…
Від початку повномасштабки вартість базового продуктового кошика в Україні змінилась: окремі позиції подорожчали майже втричі,…