Про це розповідає “Главком”.
За інформацією операційного директора однієї з великих торгових мереж Олексія Панасенка, насамперед упав попит на непродовольчі товари не першої потреби.
“Якщо говорити про продукти, то покупці відмовляються від того, що для них сьогодні не має якогось вирішального значення. Насамперед ми фіксуємо падіння продажів кондитерських виробів: різні торти, тістечка тощо”, – розповів він.
Також знизився попит товарів високого цінового сегмента. І це зрозуміло, люди просто не мають можливості купувати дорогі продукти.
“Просів сегмент риби, перш за все, свіжої. Ціна відразу ж змінилася на лосось, форель, річкову рибу – і тому там падіння продажів досить значне. У м’ясі знизилися продажі яловичини та баранини, тобто тієї продукції, яка не є першочерговою і купується більше , щоб побалувати себе. Зростає попит на курку, свинину”, – констатував він.
Стали менше купувати соуси, кетчупи та солодкі напої. У таких випадках тенденція пов’язана зі скороченням асортименту. Трохи просів і продаж молочних продуктів.
Нагадаємо, раніше ми розповідали про ціни на сіль в Україні.
Закон про “зимовий” час чекає підпису Зеленського. Що заважає Україні відмовитись від щорічного переведення стрілок…
У статті розмова піде про нову кіберзагрозу, яка стосується кожного власника iPhone, iPad чи Mac,…
Кому допоможуть благодійні фонди та як отримати таку допомогу? Ми зібрали актуальні дані щодо фондів…
Кабмін готує нові обмеження окремих категорій пенсій. На наступний рік їх знову “скорегують”.
Деякі дерева та кущі потребують обов'язкового обрізання у вересні, щоб рости краще. Що треба знати…
Пухкі, золотисті пончики з ніжною серединкою та ароматною скоринкою – саме та випічка, яка дарує…