Про це йдеться у матеріалі сайту Обозреватель.
Офіційні документи поки що не оприлюднені, але, за даними ЗМІ, ставка податку на такі доходи буде на рівні 5,5%. Для того щоб його платити – громадянам потрібно буде реєструватися у податковій та використовувати у своїй діяльності касовий апарат.
Ставка податку може бути й вищою. Так, якщо сукупний дохід від підробітку перевищуватиме 153 мінімальні заробітні плати на рік – розмір податку підвищиться втричі, до 18%.
Враховуючи, що до жовтня цього року розмір мінімалки в країні становитиме 6,5 тисяч гривень (далі – 6,7 тис. грн) суми будуть такі:
Розраховуватиме суми цього податку Податкова служба, яка через “Дію” надсилатиме звіти та суму до сплати. Оплачувати його зобов’яжуть щомісяця.
Податок хочуть поширити на 14 видів підробітків. Серед них:
Читайте також:
Вартість залізничної подорожі за кордон залежить не лише від відстані та класу вагона. Правильные решения,…
Для переселенців можливість отримати гуманітарну допомогу часто залежить від того, чи вдасться вчасно знайти потрібну…
Закордонний паспорт – головний документ для подорожей за межі України. Перед оформленням врахуйте вартість послуги,…
Вчителі та медики можуть отримати право виходити на пенсію після 25 років роботи за фахом.…
Відкриті закрутки не можна зберігати в холодильнику нескінченно.
Великі килими з густим ворсом зникають із сучасних осель. Їм на зміну приходять покриття, які…