З такою ситуацією зіткнулася одна з клієнток фінансової установи, яка поділилася своєю історією на порталі minfin, пише Today.
За словами користувача під ніком Safironny, ПриватБанк попросив її заповнити форму для актуалізації даних після того, як їй виповнилося 45 років.
Раніше ми писали, що змінилося в правилах видачі карток ПриватБанку.
Відомо, що клієнтам банків після досягнення 45-річного віку необхідно проходити таку процедуру, щоб оновити фото та інформацію в базі даних.
Клієнтка заповнила форму на вимогу, але службовці банку не провели актуалізацію під приводом розбіжності адреси реєстрації з тією, яку вже було зафіксовано в базі даних.
“Я вдруге відправила форму актуалізації, цього разу відмова, бо дуже великі поля у фото з документами. Тоді я пішла у відділення Приватбанку”, – розповіла Safironny.
Але й після того, як менеджерка банку ще раз зробила фото і сама заповнила форму, система знову не провела актуалізацію.
“Знову відмова через те, що адреса реєстрації не збігається з адресою в базі Приватбанку. Як мені пройти актуалізацію без цих проблем?” – пише клієнтка.
ПриватБанк надіслав жінці своє роз’яснення, в якому зазначено, що “якщо під час введення даних під час актуалізації вказати адресу реєстрації, відмінну від тієї, що зазначена в паспорті, фото якого було прикріплено, актуалізація не буде коректною”.
У повідомленні підкреслюється, що для успішної актуалізації даних дуже важливо вказувати “коректні дані, які збігаються з даними в паспорті”. При цьому “фото документа має бути чітким, текст читабельним, має бути видно всі поля і написи на розвороті документа”.
Нова грошова допомога: хто з українців отримає виплати ООН у 2024 році (відео)
Нова допомога держави: що можуть отримати переселенці та ті, хто повернувся з-за кордону (відео)