Ощадбанк додав нову опцію до спектру своїх послуг – можливість телефонувати до банку безпосередньо з додатку Rakuten Viber. Такої можливості поки що не надає жоден інший банк, розповів голова правління банку Сергій Наумов.
Нещодавно ми писали, які гроші не приймаються при готівкових розрахунках.
Як стверджує голова Ощадбанку, дзвінки можна здійснювати:
- через акаунт Oschadbank у Viber, куди надходять усі відомості про рух коштів за рахунком;
- через сервісі дзвінків Viber за допомогою комбінації *333;
- через розділі Зворотній зв’язок на сайті Ощадбанку.
Для того, щоб скористатися новою послугою, клієнту банк знадобиться мати акаунт у месенджері Viber, зареєстрований на номер будь-якого українського оператора мобільного зв’язку.
При цьому всі дзвінки через додаток Viber до банку не коштуватимуть клієнтам нічого незалежно від того, де вони перебувають.
“Цей ексклюзивний сервіс значно спростить спілкування з банком для багатьох наших клієнтів. Особливо він стане в пригоді тим, хто перебуває на тимчасово окупованих територіях або за кордоном”, – упевнений Наумов.
На його думку, впровадження такої опції стало “черговим кроком на шляху цифрової трансформації” Ощадбанку. У її рамках торік уже десять разів оновлювали мобільний застосунок банку, у результаті чого інтегровано 25 нових функцій і сервісів для клієнтів фінансової установи.
Маніпуляції з присмаком брехні – експертний розбір звіту Мінсоцполітики (відео)
Зрада чи перемога? Як відбуватиметься військовий облік за новим законом (відео)