Тепер поповнювати мобільний рахунок у терміналі можна буде лише з авторизацією. В одних терміналах доведеться запроваджувати свій номер телефону, в інших – підтверджувати операції за допомогою банківської картки, Дії.
Раніше ми розповідали про нові правила поповнення банківських карт.
Про нововведення щодо поповнення мобільних рахунків розповіли у Vodafone та “Київстарі“.
Так, поповнення рахунку у Vodafone буде здійснюватися двома способами: на вказаний номер мобільного телефону прийде одноразовий пароль або він передаватиметься за допомогою телефонного дзвінка, який платник введе на екрані платіжного пристрою.
“З серпня цього року для оплати мобільних послуг готівкою за допомогою платіжних пристроїв платники повинні мати при собі мобільні телефони та перебувати у зоні стабільного покриття мережі”, – зазначили у Vodafone.
Аналогічні правила запровадили і у фірмових терміналах “Київстар”.
«Київстар» опублікував детальну інструкцію:
- До внесення грошей необхідно вказати свій номер телефону, оскільки на нього надійде вхідний дзвінок. Якщо його немає, можна замовити SMS-відправлення.
- Далі для підтвердження операції вводяться останні чотири цифри номера, з якого надходить виклик, код із SMS або повідомлення в месенджері.
- Потім вноситься необхідна сума до платіжного терміналу.
Для поповнення рахунку іншої особи, потрібно:
- Вказати номер телефону абонента, рахунок якого поповнюватиметься.
- При запиті про ідентифікацію ввести мобільний номер, на який надійде дзвінок, SMS або повідомлення у месенджері.
- Внести в поле пароля останні чотири цифри номера, з якого надходить дзвінок, або код із повідомлення.
- Внести суму.
«Зверніть увагу, що вказані вище інструкції є актуальними лише при поповненні в терміналах фірмових магазинів «Київстару», для інших терміналів процес може відрізнятися – необхідно діяти згідно з вказівками на екрані», – додали в прес-службі.