Так, до газопостачальної компанії НАК “Нафтогаз України” звернувся споживач із запитанням:
“Підкажіть, будь ласка, що робити, якщо була переплата на певну суму. Змінився постачальник газу, тепер це “Нафтогаз”. Квитанції втрачені. Це значить, що гроші вилетіли у трубу? Сума не маленька”.
Раніше ми розповідали, що “Нафтогаз” звернувся до споживачів із важливою заявою.
У «Нафтогазі» відповіли, що якщо виникла переплата від попереднього постачальника, повернути гроші можна на свій банківський рахунок. Для цього слід написати заяву своєму попередньому постачальнику газу, прикріпивши копії кількох документів.
Можна надіслати заяву на офіційну поштову або електронну адресу попереднього постачальника.
Більш детальну інформацію можна переглянути на сайті Міністерства енергетики України, перейшовши за посиланням: https://www.mev.gov.ua/…/yak-povernuty-koshty-pomylkovo…
Також у компанії наголосили, що, якщо чеки втрачені, потрібно звернутися до установи, де здійснювали оплату та запросити дублікати чеків. Адже саме ці організації зберігають дані та можуть допомогти в отриманні чека.