В оновленій версії Приват24 запустили нове єдине меню Комунікації, де можна зв’язатися з банком через Допомога онлайн, месенджери або прямо зателефонувати в банк.
Про це повідомила прес-служба Приватбанку.
Також у новому меню користувачі можуть знайти інформацію про подані раніше заявки та можуть безпосередньо повідомити банку про підозру на шахрайство.
«Також у меню «Комунікації» ви знайдете додаткові номери телефонів банку, завжди актуальну Карту відділень, банкоматів та терміналів, наші офіційні сторінки у соціальних мережах», – зазначили у фінустанові.
Раніше ми розповідали, що ПриватБанк офіційно заявив про блокування рахунків, причому це стосується і пенсійних карток.
Нерідко листя салату на городі після його збору гірчить на смак. Щоб уникнути цього, слід…
Ось уже кілька років інтерес до індустрії смартфонів поступово знижується. Чим збираються стимулювати продажі і…
Учасниця 12 сезону кулінарного шоу МастерШеф Мирослава Пекарюк поділилася цікавим рецептом крабового рулету. Його можна…
Українські захисники роблять усе можливе для утримання оборонних рубежів і позицій, завдають окупантам відчутних втрат,…
З моменту введення воєнного стану в Україні пеня за борги за комунальні послуги була заборонена.…
З похолоданням українці стали активніше вмикати обігрівальні прилади, що стало причиною дефіциту в енергосистемі попри…