Як відзначили в компанії, для цього потрібно написати заяву, направивши її попередньому постачальнику.
Зазвичай до заяви на повернення коштів платнику необхідно додати копію паспорта, ідентифікаційного номера та повних банківських реквізитів власного карткового рахунку (із зазначенням IBAN, МФО, ЄДРПОУ банку).
Вищезазначені документи мають бути надіслані на адресу для листування попереднього постачальника.
“Діючого механізму переказу коштів між компаніями, на жаль, не існує. Ми рекомендуємо кожному клієнту звернутися до своєї попередньої газопостачальної компанії та написати заяву на повернення переплати”, – зазначили в компанії.
«Нафтогаз» зазначив, що після подання заяви попередній постачальник має протягом 14 (максимально до 30) календарних днів надати відповідь на запит клієнта та повернути переплату. Водночас у компанії наголосили, що в період дії воєнного стану терміни повернення коштів можуть відрізнятися.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, що в Кабміні назвали два випадки, коли під час війни можна не платити за комунальні послуги.