Національна служба здоров’я України (НСЗУ) нагадує, що Програма медичних гарантій продовжує працювати в установах, які підписали договір з НСЗУ.
Якщо у такій медустанові пацієнту безпідставно відмовили у наданні послуг або вимагають гроші, він має право поскаржитися на неправомірні дії лікаря як на місцевому рівні, так і в НСЗУ.
Для цього необхідно:
– написати скаргу на ім’я головного лікаря (медичного директора);
– написати скаргу до міського (обласного) департаменту охорони здоров’я;
– звернутися до контакт-центру НСЗУ за номером: 16-77 (всі дзвінки безкоштовні);
– зателефонувати до урядової лінії Кабінету Міністрів: 15-45 (всі дзвінки безкоштовні).
Сегодня мы расскажем о городе Волчанске, который российские оккупанты почти полностью разрушили.
До редакції звернувся мешканець Львівської області Василь Мелех. Він розповів, що продав будинок, який отримав…
Протягом минулої доби на фронті російсько-української війни відбулося загалом 110 бойових зіткнень.
Вибір спеціаліста з ремонту пральних машин – важливе рішення, від якого залежить справність та довговічність…
Якщо тиск «скаче» - то підвищується, то падає, - ви повинні постійно спостерігатися у лікаря,…
Фруктові салати вперше в історії стали готувати у Стародавньому Римі та Греції.