Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на “ПриватБанк”.
Розпізнавання голосу клієнта спрощує обслуговування за телефоном без традиційних додаткових питань безпеки, повідомляють в банку.
Щоб скористатися новою технологією безпечного обслуговування, треба через веб версію “Приват24” створити голосовий зліпок – запис вашого голосу. Надалі при кожному зверненні на гарячу лінію 3700 система швидко розпізнаватиме клієнта.
“До кінця року через систему голосової ідентифікації ПриватБанк планує обслуговувати понад 80% клієнтів, які зазвичай користуються послугами банку за телефоном”, – повідомили в “ПриватБанк”.
Нагадаємо, ПриватБанк запустив пілотний проект емісії платіжних карток національної платіжної системи “Простір”. На першому етапі проекту такі картки за бажанням клієнтів можна оформити у базових відділеннях банку у Львівській, Івано-Франківській, Тернопільській та Закарпатській областях.
Обурення магнітного поля Землі, викликане спалахами на сонці, ми вважаємо магнітними бурями. Такі коливання можуть…
Коли завершено останні приготування до Великодня і готові паски, залишилося лише покрити їх глазур'ю та…
Субсидія — це державна фінансова допомога фізичній чи юридичній особі, яка виділяється з держбюджету або…
Наш читач Володимир Науменко з Черкаської області хоче дізнатися, як повернути авансовий внесок за комунальні…
Яке добриво варто внести під кущі аґрусу, щоб отримати добрий урожай великих ягід.
Спечіть найсмачніший шоколадний кекс всього за кілька хвилин і насолоджуйтесь його незабутнім смаком.