Четвер, 27 Січня, 2022
ГоловнаНовиниУ Пенсійному фонді пояснили, що робити пенсіонеру у разі отримання нового паспорту

У Пенсійному фонді пояснили, що робити пенсіонеру у разі отримання нового паспорту

Этот материал также доступен на русском языке
В Україні влада активно переконує переходити від традиційних паспортів громадянина у вигляді «книги» на більш сучасні ID-картки. Така ж доля чекає і на тих, хто втратив свій паспорт, або в інших подібних випадках. Що робити пенсіонеру, який одержав паспорт нового зразка?

Головне управління Пенсійного фонду України на Одещині дало відповідь на це питання.

Відповідно до пункту 3 статті 16 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” пенсіонери зобов’язані попередити органи Пенсійного фонду про зміну своїх актуальних даних протягом десяти днів з моменту їх виникнення. У тому числі й у разі заміни паспорта-книги на ID-картку.

Враховуючи вищезазначене, громадянам для належної виплати пенсії, які з моменту призначення пенсії з будь-яких причин змінили персональні дані (прізвище, ім’я та по батькові, серія та номер паспорта, місце проживання тощо) слід одразу звернутися до будь-якого Пенсійного органу та особисто надати оригінали документів або скористатись онлайн-сервісами веб-порталу Пенсійного фонду України.

Читайте також:

Нове на сайті