В оформленні субсидії на оплату житлово-комунальних послуг можуть відмовити, якщо знайдуть помилки у документах. У цьому разі громадяни мають 14 днів, щоб виправити або доповнити дані.
Про це повідомляє Міністерство соціальної політики.
Яка інформація потрібна при поданні заяви на субсидію
При поданні заяви на оформлення субсидії необхідно надати такі дані:
- адресу проживання, за якою мають нараховувати субсидію;
- тип субсидії (житлово-комунальні послуги чи тверде паливо);
- відомості про членів сім’ї, які мешкають у приміщенні;
- реквізити рахунку у форматі IВАN, на який повинні зараховуватись субсидії при призначенні.
За наявності особливих обставин слід звернутися до Пенсійного фонду з повним пакетом документів:
- заявою;
- декларацією про доходи;
- документами, що підтверджують, про окремі обставини життя, які відповідно до законодавства може враховувати ПФУ при ухваленні рішення.
Куди звертатися для подання заяви на субсидію
Оформити субсидію на оплату житлово-комунальних послуг можна:
- в одному із сервісних центрів Пенсійного фонду України особисто або надіславши документи на його адресу поштою;
- через портал електронних послуг (обравши опцію “Заява на житлову субсидію чи пільгу”) або мобільний додаток ПФУ;
- через портал “Дія” (ввівши у пошуку “Заява на субсидію”); у центрах надання адміністративних послуг;
- через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради.
Що робити, якщо у наданні субсидії відмовили
У разі відмови в субсидії, у вас є 14 днів, щоб доповнити або виправити дані з офіційних джерел інформації, якщо ви знайшли помилку у власних документах. Після перевірки оновлених документів Пенсійний фонд може призначити субсидію.
Вас також можуть зацікавити новини:
Маленькі пенсії планували збільшити, але все пішло не так: що сталося і що буде
Не розраховуйте на пенсію: яку базову допомогу запровадить уряд (відео)