Ключові тези:
Стрімке зростання цін на продукти і товари першої необхідності доповнюється ще й хитрощами магазинів і виробників, які намагаються будь-якими способами збільшити прибуток за рахунок покупця.
Неповні кілограми та літри. Щоб приховати зростання цін, виробники зменшують вагу та обсяг упаковок: замість кілограма гречки — 900 г, замість літра молока чи олії — 850 мл. Такий обман покупців малопомітний, але в результаті людина платить стільки ж, не отримуючи реальної вигоди.
Розкручені товари на рівні очей. Дорогі бренди виставляють на видних місцях, а дешевші аналоги — вище або нижче. Особливо незручно це для людей похилого віку, яким доводиться нахилятися або тягнутися за доступними продуктами.
Фасовані товари. Вже готове фасування завжди дорожче. Наприклад, розважні цукерки значно дешевші, але супермаркети поступово прибирають їх, замінюючи лише пакетами по 200 г і більше. Тож споживача змушують купувати більше, ніж він планував.
Несвіжий товар попереду. Щоб швидше продати продукцію з терміном придатності, магазини виставляють її на перший план, а свіжі продукти ховають на дальні полиці. Перевіряйте дати на упаковках та не соромтеся вибирати товар із глибини.
Ціни з «0,99». Хитрий психологічний прийом: булочка за 14,99 грн виглядає дешевше ніж за 15 грн, але здачу в копійках вам ніхто не поверне.
Знижки та акції. «Три за ціною двох», яскраві червоні цінники та нібито великі знижки — все це маркетингові хитрощі. Часто ціна товару перед акцією спеціально завищується, а економія виявляється мізерною. Іноді у вигляді знижок продають продукцію з обмеженим терміном придатності.
Зараз читають на сайті:
Для того щоб зробити якісний ремонт в домі зовсім не обов’язково звертатися за допомогою до…
Святвечір в Україні пройде з відчутним похолоданням і мінусовими температурами вночі. Синоптики попереджають про ожеледицю…
Кінець грудня пройде під знаком відносно спокійного Сонця. Втім, навіть слабкі геомагнітні коливання можуть датися…
Вчені вперше детально пояснили, чому гранат називають фруктом молодості. Йдеться не про чарівний ефект, а…
Присутність українських біженців у Польщі стала не тягарем, а джерелом економічного зростання. Офіційні дані свідчать:…
Земельні конфлікти між сусідами — не рідкість, але інколи вони переходять небезпечну межу й закінчуються…