Сьогодні ми розкажемо, яким він буває і як його можна встановити на смартфон.
Крок ПЕРШИЙ: визначаємося, який додаток потрібен
Залежить від того, в яку клініку ви хочете звернутися. Найпопулярніші в Україні:
- «Helsi» – для багатьох державних поліклінік;
- «Medics», «Поліклініка без черг», «Doctor Online», «HealthyMe» – також популярні;
- якщо клініка приватна — шукайте її власний додаток (наприклад, «Dobrobut», «Into-Sana» тощо).
Крок ДРУГИЙ: встановлюємо додаток
- Відкрийте Google Play.
- У пошуку введіть назву додатку, наприклад, «Helsi».
- Натисніть «Встановити».
- Після встановлення — натисніть «Відкрити».
Крок ТРЕТІЙ: реєструємося
- Введіть номер свого телефону (отримаєте код-підтвердження в СМС).
- Заповніть особисті дані: ПІБ, дата народження, електронна пошта (якщо треба).
- Якщо вже маєте декларацію з лікарем — додаток може підтягнути інформацію автоматично.
Крок ЧЕТВЕРТИЙ: записуємося на прийом
- Виберіть пункт «Запис до лікаря» або «Мій лікар».
- Знайдіть потрібного спеціаліста: сімейний лікар, терапевт, педіатр або вузький спеціаліст.
- Виберіть дату і час, які вам підходять.
- Підтвердьте запис.
Крок П‘ЯТИЙ: перевіряємо запис
У додатку буде вкладка «Мої візити» або «Розклад» — там буде вказано:
- дату і час прийому;
- ім’я лікаря;
- адресу та номер кабінету.
Крок ШОСТИЙ: приходимо вчасно на прийом
Візьміть документи: паспорт, ідентифікаційний код (ІПН), медичну картку (якщо потрібно).
Підготувала Олена Кудряшова
Читайте також: