До редакції звернулась Шалімова Тамара з Харкова. Читачка розповіла, що оплатила комунальні послуги на чималу суму через каси «Мегабанку». А гроші зникли і не дійшли до комунальних підприємств, внаслідок чого у неї залишились борги.
Дописувачка питає, що робити далі, як повернути кошти, які вона сплатила за комунальні послуги.
На сайті Національного банку України наявна інформація від 03.06.2022 року про внесення АТ «Мегабанк» до категорії неплатоспроможних рішенням Правління Національного банку від 02 червня 2022 року.
Письмове звернення
Таким чином, ви можете письмово звернутися до Національного банку України (НБУ) по роз’яснення, як вам повернути гроші, які ви сплатили за комунальні платежі. Ваше звернення повинно бути оформлено відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян». В ньому має бути зазначено прізвище, ім`я, по батькові, місце проживання, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції тощо. Звернення має бути підписано заявником із зазначенням дати.
Електронне звернення
Якщо ви вмієте користуватися інтернетом, можете оформити заяву на вебсайті НБУ. Додайте скановані копії або фотокопії необхідних документів.
Увага! До звернення (як письмового, так і електронного) обов’язково додайте копії тих квитанцій, де зазначено призначення платежу, суму сплачених вами грошей. Можете додати копії витягів з комунальних підприємств за той самий період, щоб підтвердити, що саме в цей період гроші не були зараховані. Можете надати копії довідок про ваші пільги, якщо такі є.
Окрім того, ви можете з подібним зверненням та копіями документів звернутися до Фонду гарантування вкладів фізичних осіб.
Маючи відповіді від цих установ, ви будете орієнтуватися, як діяти далі.
Вікторія Гусакова, позаштатний юрист