За день оператори кол-центру Пенсійного фонду приймають близько 2,5 тисячі дзвінків.
З яких питань телефонують люди?
- Порядок призначення і виплати житлових субсидій та пільг;
- умови призначення і виплати пенсій під час воєнного стану;
- умови проведення масових та індивідуальних перерахунків пенсій;
- страхові виплати;
- користування власним кабінетом на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду;
- призначення щомісячної компенсаційної виплати особам, які досягли 70-, 75- та 80-річного віку;
- порядок оформлення пенсійного посвідчення;
- виплата допомоги на поховання;
- графік роботи сервісних центрів та відділів обслуговування громадян.
Номери телефонів контакт-центру: 0-800-503-753, 044-281-08-70, 044-281-08-71.
Консультації надаються з понеділка по п’ятницю – з 8.00 до 20.00 , у суботу – з 8.00 до 14.00 , неділя – вихідний.