У разі виникнення конфліктів із комунальниками права споживачів мусить захищати Національна комісія – регулятор у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).
Поскаржитися у НКРЕКП можна за телефоном «гарячої лінії»: (044) 207-19-31 (безоплатно тільки для мешканців Києва).
Графік роботи:
понеділок-четвер – з 8.30 до 16.45;
п’ятниця – з 8.30 до 15.30;
обід – з 12.00 до 12.45.
Зателефонувавши на «гарячу лінію», заявник повинен назвати оператору свої прізвище, ім’я, контактний телефон, місце проживання або місце перебування, куди має бути направлено відповідь, і, звичайно, суть звернення.
Термін розгляду скарги в середньому триває приблизно місяць. Якщо заява не потребує додаткового вивчення, то відповідь мають дати протягом 15 днів. У іншому разі термін розгляду може бути подовжено до 45 днів.
Яйця вважаються корисним продуктом, але є обмеження, які слід знати кожному. Інакше – без візиту…
Погода в неділю 19 травня буде не такою вже спекотною. У деяких регіонах пройдуть дощі…
У вихідні не очікується зниження сонячної активності. Імовірність магнітних бур може зрости до 25%.
Домашнє фарбування, зроблене якісно й акуратно, не поступиться зробленому в салоні. Однак у домашніх умовах…
Кожна господиня стикається з проблемою під час миття вікон - на склі залишаються розводи. Однак…
Оформити літню людину в будинок для літніх людей не так уже й складно. У цьому…