У разі виникнення конфліктів із комунальниками права споживачів мусить захищати Національна комісія – регулятор у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).
Поскаржитися у НКРЕКП можна за телефоном «гарячої лінії»: (044) 207-19-31 (безоплатно тільки для мешканців Києва).
Графік роботи:
понеділок-четвер – з 8.30 до 16.45;
п’ятниця – з 8.30 до 15.30;
обід – з 12.00 до 12.45.
Зателефонувавши на «гарячу лінію», заявник повинен назвати оператору свої прізвище, ім’я, контактний телефон, місце проживання або місце перебування, куди має бути направлено відповідь, і, звичайно, суть звернення.
Термін розгляду скарги в середньому триває приблизно місяць. Якщо заява не потребує додаткового вивчення, то відповідь мають дати протягом 15 днів. У іншому разі термін розгляду може бути подовжено до 45 днів.
У Державній міграційній службі повідомили, чи дійсні паспорти-книжечки і кому треба оформлювати ID-картку.
Крім тисячі Зеленського, українці зможуть отримати ще одну допомогу у розмірі 6500 гривень. Розповідаємо хто…
Квашена капуста — проста, недорога та дуже корисна заготівля, але інколи навіть досвідченим господиням вона…
Атмосферні фронти накриють країну. Сніг, дощ і мороз: чого ще чекати Україні цієї середи?
Спокійна доба попереду. Чому прогноз геомагнітної активності на 19 листопада тішить фахівців?
Соціальний бонус на постійній основі. Які категорії пенсіонерів отримають подвоєні виплати?