У разі виникнення конфліктів із комунальниками права споживачів мусить захищати Національна комісія – регулятор у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).
Поскаржитися у НКРЕКП можна за телефоном «гарячої лінії»: (044) 207-19-31 (безоплатно тільки для мешканців Києва).
Графік роботи:
понеділок-четвер – з 8.30 до 16.45;
п’ятниця – з 8.30 до 15.30;
обід – з 12.00 до 12.45.
Зателефонувавши на «гарячу лінію», заявник повинен назвати оператору свої прізвище, ім’я, контактний телефон, місце проживання або місце перебування, куди має бути направлено відповідь, і, звичайно, суть звернення.
Термін розгляду скарги в середньому триває приблизно місяць. Якщо заява не потребує додаткового вивчення, то відповідь мають дати протягом 15 днів. У іншому разі термін розгляду може бути подовжено до 45 днів.
Затишшя перед бурею. Магнітосфера не заспокоюється — метеозалежним радять берегтися.
Дуже рідко питання: чи готові ви пити воду з-під крана без використання фільтра, можна почути…
Швидко, красиво, смачно. Цей турецький рецепт вже став світовим трендом.
Ці прикраси шкодять дому та здоров'ю. Експерти попередили про небезпеку магнітів.
Прості способи зберегти моркву й буряк свіжими всю зиму. Де овочі почуватимуться найкраще?
Чим відрізняються макарони за 30 і 90 грн? Шукайте відповідь на упаковці.