Статті

Як споживачам захистити свої права і поскаржитися на комунальників

У разі виникнення конфліктів із комунальниками права споживачів мусить захищати Національна комісія – регулятор у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).

Поскаржитися у НКРЕКП можна за телефоном «гарячої лінії»: (044) 207-19-31 (безоплатно тільки для мешканців Києва).

Графік роботи:

понеділок-четвер – з 8.30 до 16.45;
п’ятниця – з 8.30 до 15.30;
обід – з 12.00 до 12.45.

Зателефонувавши на «гарячу лінію», заявник повинен назвати оператору свої прізвище, ім’я, контактний телефон, місце проживання або місце перебування, куди має бути направлено відповідь, і, звичайно, суть звернення.

Термін розгляду скарги в середньому триває приблизно місяць. Якщо заява не потребує додаткового вивчення, то відповідь мають дати протягом 15 днів. У іншому разі термін розгляду може бути подовжено до 45 днів.

Метки: НКРЭКУ споживач

Новое на сайте

  • Новини

Сонце знову готує сюрприз: Землю накриє нова хвиля магнітних збурень

Затишшя перед бурею. Магнітосфера не заспокоюється — метеозалежним радять берегтися.

04/10/2025 21:00
  • Статті

Зворотній осмос чи проточна фільтрація: що вибрати для очищення води?

Дуже рідко питання: чи готові ви пити воду з-під крана без використання фільтра, можна почути…

04/10/2025 20:39
  • Новини

Східний сніданок на вашій кухні: як приготувати яйця по-турецьки за 20 хвилин

Швидко, красиво, смачно. Цей турецький рецепт вже став світовим трендом.

04/10/2025 19:50
  • Різне

Магніти на кухні небезпечні: зніміть їх з холодильника прямо зараз

Ці прикраси шкодять дому та здоров'ю. Експерти попередили про небезпеку магнітів.

04/10/2025 18:30
  • Новини

Як зберегти врожай буряка і моркви без льоху: три несподівані рішення

Прості способи зберегти моркву й буряк свіжими всю зиму. Де овочі почуватимуться найкраще?

04/10/2025 17:20
  • Новини

Дешеві чи дорогі макарони: як вибрати якісну пасту без переплати

Чим відрізняються макарони за 30 і 90 грн? Шукайте відповідь на упаковці.

04/10/2025 16:10