У разі виникнення конфліктів із комунальниками права споживачів мусить захищати Національна комісія – регулятор у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).
Поскаржитися у НКРЕКП можна за телефоном «гарячої лінії»: (044) 207-19-31 (безоплатно тільки для мешканців Києва).
Графік роботи:
понеділок-четвер – з 8.30 до 16.45;
п’ятниця – з 8.30 до 15.30;
обід – з 12.00 до 12.45.
Зателефонувавши на «гарячу лінію», заявник повинен назвати оператору свої прізвище, ім’я, контактний телефон, місце проживання або місце перебування, куди має бути направлено відповідь, і, звичайно, суть звернення.
Термін розгляду скарги в середньому триває приблизно місяць. Якщо заява не потребує додаткового вивчення, то відповідь мають дати протягом 15 днів. У іншому разі термін розгляду може бути подовжено до 45 днів.
Батат, або солодка картопля, – смачний та корисний продукт. Якщо ви хочете виростити його самостійно,…
Схеми шахраїв стають дедалі витонченішими. Вони використовують фейкові клавіатури, коментарі з фішинговими посиланнями й фальшиві…
У 2025 році в Україні знову зростуть вимоги до страхового стажу для виходу на пенсію…
Відкрито реєстрацію на програму фінансової підтримки. У межах ініціативи можна отримати до 50 тисяч гривень.…
Увечері 4 квітня росія завдала удару балістичною ракетою по житловому району Кривого Рогу. Внаслідок цього…
Мінімальні пенсії для окремих категорій українців суттєво зросли. У деяких випадках підвищення перевищило 3 тисячі…