У разі виникнення конфліктів із комунальниками права споживачів мусить захищати Національна комісія – регулятор у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).
Поскаржитися у НКРЕКП можна за телефоном «гарячої лінії»: (044) 207-19-31 (безоплатно тільки для мешканців Києва).
Графік роботи:
понеділок-четвер – з 8.30 до 16.45;
п’ятниця – з 8.30 до 15.30;
обід – з 12.00 до 12.45.
Зателефонувавши на «гарячу лінію», заявник повинен назвати оператору свої прізвище, ім’я, контактний телефон, місце проживання або місце перебування, куди має бути направлено відповідь, і, звичайно, суть звернення.
Термін розгляду скарги в середньому триває приблизно місяць. Якщо заява не потребує додаткового вивчення, то відповідь мають дати протягом 15 днів. У іншому разі термін розгляду може бути подовжено до 45 днів.
Ці кабачкові рулетики зникнуть зі столу швидше, ніж ви встигните подати до них соус. Неймовірний…
Хто має оплачувати повірку газових лічильників та коли це потрібно робити. Усі нюанси процедури.
Одна категорія пенсіонерів має право на безоплатні путівки на санаторно-курортне лікування. Як їх отримати.
Іноді пенсіонери отримують пенсію не в тому розмірі, на який розраховували. У Пенсійному фонді України…
У ПриватБанку запустили нововведення, яке значно спрощує процес переказу коштів. Як парцюватиме нова функція -…
Навіть після миття холодильника неприємний запах залишається? Розповідаємо, як його позбітися.