У разі виникнення конфліктів із комунальниками права споживачів мусить захищати Національна комісія – регулятор у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).
Поскаржитися у НКРЕКП можна за телефоном «гарячої лінії»: (044) 207-19-31 (безоплатно тільки для мешканців Києва).
Графік роботи:
понеділок-четвер – з 8.30 до 16.45;
п’ятниця – з 8.30 до 15.30;
обід – з 12.00 до 12.45.
Зателефонувавши на «гарячу лінію», заявник повинен назвати оператору свої прізвище, ім’я, контактний телефон, місце проживання або місце перебування, куди має бути направлено відповідь, і, звичайно, суть звернення.
Термін розгляду скарги в середньому триває приблизно місяць. Якщо заява не потребує додаткового вивчення, то відповідь мають дати протягом 15 днів. У іншому разі термін розгляду може бути подовжено до 45 днів.
Погода в Україні на середу, 21 травня у східних областях, місцями у центральних, західних, південних…
Чи будуть геомагнітні хвилювання цього дня: як поводитися метеозалежним.
Святих Костянтина Великого і його матір Олену названо «рівноапостольними» за великі заслуги перед християнською Церквою.
У 2025 році громадяни України мають можливість добровільно докупити страховий стаж для отримання або збільшення…
До утворення здуття свіжого або старого лінолеуму може призвести безліч причин. Але в будь-якому випадку…
Чимало українських пенсіонерів, які не виїхали з тимчасово окупованих територій Луганської та Донецької областей і…