У разі виникнення конфліктів із комунальниками права споживачів мусить захищати Національна комісія – регулятор у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).
Поскаржитися у НКРЕКП можна за телефоном «гарячої лінії»: (044) 207-19-31 (безоплатно тільки для мешканців Києва).
Графік роботи:
понеділок-четвер – з 8.30 до 16.45;
п’ятниця – з 8.30 до 15.30;
обід – з 12.00 до 12.45.
Зателефонувавши на «гарячу лінію», заявник повинен назвати оператору свої прізвище, ім’я, контактний телефон, місце проживання або місце перебування, куди має бути направлено відповідь, і, звичайно, суть звернення.
Термін розгляду скарги в середньому триває приблизно місяць. Якщо заява не потребує додаткового вивчення, то відповідь мають дати протягом 15 днів. У іншому разі термін розгляду може бути подовжено до 45 днів.
Погода в середу мало відрізнятиметься від вівторка. Над Україною – область підвищеного атмосферного тиску, мінлива…
Астрономи фіксують підвищену активність магнітосфери: на Сонці продовжуються спалахи. Фахівці радять бути уважними літнім та…
Літо – пора кавунів та динь. Ці соковиті фрукти не тільки освіжають, а й приносять…
Власникам квартир та будинків в Україні нагадали: до 1 вересня необхідно розрахуватися із податками за…
Поки одні оновлюють айфони, інші вірні кнопковим «Нокіям». Але мобільні оператори, схоже, вирішили: інтернет потрібен…
Хочете порадувати себе ароматною випічкою, але без яєць та молока? Пісна галета з фруктами та…