Субота, 23 Жовтня, 2021
ГоловнаКомуналкаБорги за газ: щоб не довелося платити двічі

Борги за газ: щоб не довелося платити двічі

Этот материал также доступен на русском языке
Шахраї добралися до споживачів ТОВ «Одесагаз-Постачання». Про що йдеться і як діяти, щоб не бути ошуканим, - пояснюють фахівці газопостачального підприємства.

Дзвонять фальшиві колектори

Працівники підрозділів ТОВ «Одесагаз-Постачання» виявили кілька фактів шахрайства. Пов’язані вони з дзвінками споживачам підприємства буцімто від імені колекторської компанії. «Колектори» пропонують за хабар вирішити питання про скасування боргу за природний газ. Але для цього їм на банківську картку треба перерахувати певну суму грошей.
Постачальник газу нагадує, що приймає оплату виключно на рахунок компанії (юридичної особи), який вказаний:

  • на офіційному сайті ТОВ «Одесагаз-Постачання»: gazpostach.od.ua/yak-splatiti-za-gaz;
  • у платіжній квитанції.

Споживачам бажано не накопичувати борги, а оплачувати спожитий природний газ вчасно. Якщо ж з якоїсь причини утворилася заборгованість, можна оформити безпроцентну реструктуризацію боргу. Для цього треба звернутися до найближчої абонентської дільниці.

Де оформити погашення боргу?

Газопостачальна компанія повідомляє про зміни, пов’язані з прийомом відвідувачів. Абонентська дільниця на вулиці Приморській, 47/1 призупинила свою роботу, але відкрилася нова дільниця на вулиці Cофіївській, 11.
Також споживачів в Одесі приймають за такими адресами:
– Фонтанська дорога, 67;
– проспект Добровольського, 92;
– вулиця Святослава Ріхтера, 148а.
Графік роботи дільниць:
понеділок – п’ятниця, з 8.30 до 16.00 – особистий прийом споживачів;
понеділок – п’ятниця, з 16.00 до 17.30 – робота зі споживачами по телефону;
перерва – з 13.00 до 14.00.

Куди дзвонити?

Контакт-центр ТОВ «Одесагаз-Постачання»:
0-800-20-10-04,

(093) 170-36-66 (оплата за тарифами вашого оператора).
Час роботи: понеділок – п’ятниця, 8.00 – 20.00.

Раніше повідомлялося: Комуналка: які норми споживання діють?

Нове на сайті