Неділя, 26 Вересня, 2021
ГоловнаПільгиСубсидії та пільги: заощаджували на комуналці? Заберіть залишок

Субсидії та пільги: заощаджували на комуналці? Заберіть залишок

В минулому опалювальному сезоні частина споживачів, які користувалися субсидією та пільгами в безготівковій формі і економно витрачали комунальні послуги, можуть отримати на руки залишок коштів.

Тим, хто має відкриті рахунки в «Ощадбанку», вже у червні автоматично буде проведено перерахування зекономлених грошей. Ті, хто не має рахунків в «Ощадбанку», повинні відкрити рахунок. Після цього можна буде отримати готівку і використовувати її на власні потреби. Зробити це треба до кінця 2021 року. А тепер про все докладніше.

1. Як дізнатися про суму залишку на рахунку одержувача субсидії (пільговика)?

Якщо одержувач субсидії або пільговик за місяць спожив комунальні послуги на суму, меншу за розмір субсидії (пільги), то на рахунку формується залишок коштів. Він зберігається і переноситься на наступний місяць, і так до завершення опалювального сезону. По його завершенні фінальний залишок коштів спрямовується на картковий рахунок одержувача субсидії (пільговика) в «Ощадбанку». І вже у червні споживачі можуть отримати готівку на руки.

Інформацію про суму залишку субсидії або пільги можна дізнатися:

  • в контакт-центрі «Ощадбанку»: 0-800-210-800 (безкоштовно зі стаціонарних і мобільних телефонів по всій території України);
  • в особистому кабінеті «Ощад 24/7» на сайті oschadbank.ua.

Ця інформація також буде в СМС-повідомленні, яке прийшло (прийде) на телефон одержувачів субсидій або пільг у червні.

ВАЖЛИВО! Для отримання SMS треба мати підключену послугу «SMS-
інформування».

2. На які карткові рахунки будуть зараховані зекономлені гроші?

Зарахування невикористаних коштів субсидії (пільги) здійснюється на такі
тарифні пакети:
– «Мій рахунок»;
– «Зарплатний»;
– «Мій комфорт»;
– «MORE».

ВАЖЛИВО! Якщо у одержувача субсидії або пільговика є кілька активних карткових рахунків в «Ощадбанку», то залишок зекономлених коштів буде переведений на той рахунок, у якого дата відкриття ближче на 1 червня 2021 року. За умови, що на такий поточний рахунок готівки не накладено арешт, не встановлено блокування операцій і не заблокована платіжна картка.

3. Що робити, якщо у одержувача субсидії та (пільговика) немає рахунку в «Ощадбанку»?

Для зарахування невикористаних коштів субсидії (пільги) слід відкрити картковий рахунок в «Ощадбанку». Для цього треба звернутися до найближчого відділку банку з паспортом та ідентифікаційним кодом.

Таким чином:

  • для одержувачів субсидії (пільговиків), які вже мають активний картковий рахунок, зарахування невикористаних коштів автоматично пройде протягом червня;
  • для одержувачів субсидії (пільговиків), які відкриють карткові рахунки за новими зверненнями, зарахування невикористаних коштів буде проведено протягом наступного операційного дня після відкриття рахунку.

ВАЖЛИВО! «Ощадбанк» пропонує різні тарифні пакети. За видачу готівки по деяких із них банк знімає комісію, тому такі рахунки зручно використовувати тільки для безготівкових розрахунків. Якщо ви плануєте й далі користуватися нововідкритим рахунком, уточніть цей момент у оператора.

4. Скільки часу є, щоб відкрити рахунок у банку?

Щоб отримати залишок коштів, одержувач субсидії (пільговик) повинен встигнути відкрити картковий рахунок в «Ощадбанку» до 19 грудня 2021 року.

ВАЖЛИВО! 20 грудня 2021 року залишки коштів невикористаної субсидії (пільги) повертаються на рахунок Міністерства соціальної політики України.

5. Чому в кабінеті одержувача субсидії (пільговика) показано залишок коштів «0», хоча він мусить бути?

Залишок коштів нікуди не зник. Після 1 червня «Ощадбанк» врахував такі залишки в окремій автоматичній системі для подальшого їх перерахування на карткові рахунки одержувачів субсидії (пільговиків).

6. Якщо рахунок досі не відкритий, чи буде залишок і далі використовуватися при розрахунку з комунальниками?

Ні, залишок коштів, який утворився на облікових записах одержувачів субсидії (пільговиків) станом на 1 червня 2021 року і підлягає монетизації, не використовується при подальших розрахунках з постачальниками комунальних послуг.

7. Чи бере банк комісію за зняття залишку субсидії (пільги) з банківської картки?

«Ощадбанк» не стягує комісію за зняття фінального залишку зекономленої субсидії (пільги) з рахунку.

Зверніть увагу

Звертатися до відділку «Ощадбанку» для відкриття рахунку слід лише за наявності фінального залишку коштів на рахунку одержувача субсидії (пільговика).

Якщо є борги…

«Ощадбанк» не може перерахувати залишок субсидії (пільги) на рахунок, якщо є заборгованість. Для отримання залишку зекономлених коштів треба погасити борг.

Зробити це можна до 19 грудня, після 20 грудня 2021 року залишок буде повернуто на рахунок Мінсоцполітики.

 

Нове на сайті