У деяких випадках компанія-газопостачальник «Нафтогазу» може не надсилати споживачам рахунки за спожите блакитне паливо.
Про це заявили в пресслужбі компанії.
Раніше ми розповідали, скільки потрібно зберігати квитанції щодо оплати комуналки. На це є кілька причин.
Якщо споживач газу не знайшов платіжку у поштовій скриньці, ймовірно:
- він має переплату;
- він встиг сплатити електронний рахунок до розсилки паперових, тобто до 12 числа;
- він відмовився від паперових рахунків на користь електронних.
У «Нафтогазі» зазначають, що багато їхніх клієнтів вже відмовилися від паперових рахунків, оскільки електронні зручніші – вони завжди приходять вчасно, не губляться та доступні в особистому кабінеті на офіційному сайті компанії.
Також електронні рахунки доступні споживачам вже з 10 числа, завдяки чому сплатити рахунки можна раніше та навіть отримати невелику знижку.
Крім того, відмова від паперових квитанцій рятує дерева, зменшує кількість сміття, економить час та зберігає нерви.