Пенсіонери мають своєчасно інформувати органи Пенсійного фонду України про деякі зміни, інакше можуть виникнути проблеми з нарахуванням пенсійних виплат.
Про це повідомляє пресслужба Пенсійного фонду України.
Раніше ми розповідали, як самостійно розрахувати розмір пенсії у 2024 році.
Пенсіонери можуть отримувати пенсії через відділення Укрпошти чи на банківську картку.
Щоб виплати без проблем надходили на банківський рахунок, він має відповідати кільком критеріям:
- бути відкритим в одному з уповноважених банків, список яких можна знайти за посиланням;
- рахунок має бути відкритим саме для зарахування пенсійних та інших соціальних виплат;
- бути чинним.
Щоб проблем з виплатами не виникло, пенсіонер має своєчасно інформувати Пенсійний фонд про зміну банківських реквізитів чи банку.
Це можна зробити, самостійно звернувшись до органу Пенсійного фонду, або дистанційно — через вебпортал електронних послуг ПФУ.
Щоб подати заяву до Пенсійного фонду для зміни банківських реквізитів в електронному вигляді, потрібно:
- авторизуватися на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
- у розділі “Про пенсійне забезпечення” натиснути на “Внесення змін до пенсійної справи”;
- вибрати пункт “Заява на зміну виплатних реквізитів (у разі зміни банківських реквізитів чи адреси проживання)”;
- заповнити всі необхідні пункти заяви та завантажити заздалегідь відскановані документи: паспорт, ідентифікаційний номер та реквізити банківського рахунку;
- перевірити внесені дані, сформувати заяву, підписати її за допомогою КЕП та натиснути “Надіслати до ПФУ”.
Перевірити, на якому етапі є заява, можна в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення”.
Вас також можуть зацікавити новини:
Отримання пенсій для переселенців хочуть спростити: що чекає на ВПЛ
Як призначають пенсії з інвалідності: чому групу не продовжують автоматично (відео)