“Гаряча лінія” для ВПО відбулася за участю Олени Болжеларської, начальника управління обслуговування громадян та Анжели Немеш, заступника начальника управління з питань виплат.
Мама інвалід І групи, з Краматорська. Їй призупинили виплату пенсії. Відмовилась від ідентифікаційного номера. У Пенсійному фонді пояснюють це необхідністю пройти верифікацію.
— Якщо у вас відбулися зміни в документах, за якими вашій мамі була призначена та виплачується пенсія, то про це необхідно повідомити органи Пенсійного фонду (стаття 16 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”).
Відповідно до Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, для осіб з інвалідністю 1 групи для подання ними заяви організовується виїзний прийом спеціалістів Пенсійного фонду.
Під час прийому спеціаліст сканує оригінали документів (паспорт із позначкою про відмову від РНОКПП або довідку з Державної податкової служби).
Також для подачі документів можна скористатися засобами вебпорталу (portal.pfu.gov.ua) з використанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Інші питання на “прямій лінії”: