Працівники поштового відділення, де вона обслуговується, не змогли їй прояснити ситуацію. Пенсіонерка шукає правди та хоче з винних отримати відшкодування моральної та матеріальної шкоди.
Куди звертатися?
Якщо дотепер ваша ситуація не з’ясована, ви можете звернутися до органів соціального забезпечення за місцем проживання для отримання довідки про отримання (неотримання) соціальної допомоги. Для цього ви можете подати письмову заяву, пред’явивши паспорт. За законом, на вимогу отримувача соціальної допомоги (його законного представника) управління зобовʼязане не пізніше ніж у триденний термін надати довідку про отримання (неотримання) допомоги, її розмір та терміни виплати.
Так ви будете мати документ щодо надходження вам коштів.
Якщо ви маєте документи, листування з Пенсійного фонду, зробіть з них копії.
Все це вам знадобиться для звернення до дирекції «Укрпошти». По-перше, вам потрібно звіритися: надайте у зверненні інформацію, скільки вами отримано грошей, скільки повинно ще надійти.
По-друге, якщо ви переконані, що працівники відділення зв’язку діяли непрофесійно, можете повідомити і про ці факти дирекцію. Ви обов’язково повинні отримати належні вам кошти.
Щодо моральної та матеріальної шкоди
Статтею 56 Конституції України встановлено, що кожен має право на відшкодування за рахунок держави чи органів місцевого самоврядування матеріальної та моральної шкоди, завданої незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб при здійсненні ними своїх службових повноважень.
Тож питання відшкодування моральної шкоди та матеріальних збитків ви можете вирішувати в судовому порядку. Позиватися можете до того органу, який затримував вам надходження коштів.
У позовній заяві ви повинні зазначити, ким і якими діями чи бездіяльністю завдано вам моральну шкоду.
Вікторія Гусакова, позаштатний юрист