Взяти, наприклад, відомий китайський онлайн-магазин, який до Чорної П’ятниці обвішаний всілякими таймерами, перекресленими цінниками та сотнями купонів знижок.
Не залишаються осторонь українські магазини. Наприклад, гігант цифрової та побутової техніки «Фокстрот» підготував до Чорної П’ятниці розіграш 25 тисяч бонусних гривень та 200 бонусних гривень на першу покупку! Щоб взяти участь у розіграші, потрібно зареєструватися на сайті за посиланням: https://www.foxtrot.com.ua/ua/actions/black_friday
Свого часу Чорна П’ятниця збирала у магазинах сотні людей, які влаштовували справжню тисняву. Люди бігли до вітрин, хапали товар і йшли на касу платити за нього.
Сьогодні все це у минулому. Електронна комерція та цифрові технології сильно змінили сферу роздрібної торгівлі. Будь-який товар можна оформити через інтернет та в короткі терміни забрати у служби доставки.
На це свідчить і статистика. Число прихильників покупок онлайн стрімко зростає і витісняє традиційні методи шопінгу.
Основні причини популярності онлайн-шопінгу
Покупки через інтернет мають масу переваг, але не позбавлені й недоліків. До мінусів можна віднести такі моменти:
- відсутня можливість помацати, поміряти та детально вивчити товар;
- необхідність платити за доставку, яка за невеликої ціни товару може перевищувати його вартість;
- додаткове очікування: упаковка товару магазином, передача службі доставки і процес доставки можуть затягтися на кілька днів.
В іншому ж цифрові технології у всьому зручніше. Можна навести кілька ключових переваг:
Розширені інтерфейси онлайн-магазинів
Категорії, фільтри, пошук за назвою, теги та багато іншого роблять процес пошуку товарів швидким та зручним. Покупець за хвилину може вивчити асортимент магазину та не знайшовши в ньому потрібний товар, перейти до наступного.
У традиційній торгівлі з пошуком може допомогти продавець-консультант, але він допоможе швидко перейти в інший магазин.
Акції та знижки
Заходячи в звичайний магазин, покупець до останнього може не підозрювати про наявність знижок, а на сайті, як правило, все це підсвічено яскравими елементами, а інформація про особливі акції переслідує покупця на кожній сторінці на найвиднішому місці.
Персоналізація пропозицій та рекомендації
Магазини аналізують та допомагають покупцям знайти кращу пропозицію. Яскравий приклад — це блок із рекомендаціями та схожими товарами. Згадайте, як часто ви переходили до іншого товару із цього блоку? Це дуже корисне та ефективне рішення.
А в особливо великих магазинах такі блоки часом єдиний спосіб знайти відповідний товар за прийнятною ціною.
Безпечна оплата онлайн
Згадайте першу покупку онлайн. Чого ви найбільше боялися? Побоювання, що приїде зіпсований товар, проблеми з гарантійним обслуговуванням, гроші підуть не зрозуміло куди?
Сьогодні все це у минулому. Онлайн-магазини змушені підлаштовуватися та розробляти максимально зручні рішення для покупців.
Яскравим прикладом такого рішення є функція ОЛХ доставки. Вона виключає втрату коштів і дозволяє перевірити товар. Ця інновація зробила купівлю товарів прозорішими й дешевшими.
*на правах реклами