Що потрібно знати споживачам, пояснили на офіційній сторінці « Нафтогазу» у соціальній мережі facebook.
Раніше ми розповідали, які тарифи на газ встановлені для споживачів із 1 жовтня.
У “Нафтогазі” повідомили, що АТ “Черкасигаз” перейшло під державне управління Групи “Нафтогаз”. Для всіх клієнтів, що обслуговувалися цим підприємством, змінюються правила обліку спожитого газу.
“Важливо! З 28 вересня по 5 жовтня і далі показання газового лічильника споживачів із Черкаської області фіксуються за допомогою сервісів my.gas.ua. Зазначаємо, якісь інші платформи обліку не коректні і не працюватимуть” , – йдеться у повідомленні. Так, споживачі із Черкаської області тепер зобов’язані передавати показання газових лічильників через:
- особистий кабінет my.gas.ua;
- чати GASUA у Viber, Telegram, а також NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
- SMS-повідомлення на номер 4647;
- на сайті gas.ua за спрощеною формою, у розділі “Передача показань”.
Клієнтську підтримку абонентам надаватимуть оператори Контакт-центру за номерами: 066-300-2-888 (Vodafone), 098-300-2-888 (Kyivstar), 093-300-2-888 (Lifecell).