ПриватБанк приєднався до Всеукраїнської інформаційної кампанії з платіжної безпеки ШахрайГудбай, яку розпочав Національний банк України та Кіберполіція. Мета кампанії – захистити українців від шахраїв, які за допомогою обману забирають гроші з банківських рахунків.
Під час повномасштабної війни платіжне шахрайство не зникло, навпаки – прояви кібершахрайства та кіберзлочинності зросли.
Близько 86% випадків платіжного шахрайства за 2022 рік сталося у мережі Інтернет, водночас лише 14% – через фізичні пристрої (торговельна мережа, банкомати, пристрої самообслуговування).
У ПриватБанку постійно проводять комплексну роботу щодо протидії шахрайству. Кожне звернення клієнтів щодо шахрайства допомагає відстежувати тренди та коригувати алгоритм дій.
Керівник департаменту Fraud-менеджменту ПриватБанку Наталія Фіголь повідомила, що 99% випадків шахрайства, з якими стикаються клієнти банку, вдалося б уникнути, якби українці керувалися простими рекомендаціями щодо безпеки платежів.
У фінустанові нагадали про прості базові правила платіжної безпеки.
З основних правил – це:
- необхідно тримати в секреті смс-коди від банків та мобільних операторів, три цифри на обороті картки (CVV-код), логіни та паролі від інтернет-банкінгу;
- перш ніж ввести в будь-яку форму дані своєї платіжної картки або паролі в інтернет-банкінг, необхідно перевірити URL-адресу необхідного ресурсу, адже будь-які відмінності можуть свідчити про те, що користувач опинився на фішинговому сайті.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, що ПриватБанк почав виплачувати пенсіонерам по 20 000 гривень.