Перш за все, треба в телефонному режимі або по електронній пошті звернутися до того банку, в якому було відкрито картку. Только банк подскажет возможные варианты решения проблемы.
К примеру, строк дії картки буде продовжено або якимсь чином картку можна буде переоформити. А, можливо, в іншій країні є філія банку, де можна отримати нову картку.
Згідно зі статтею 1066 Цивільного Кодексу України, за договором банківського рахунка банк зобов’язується:
- приймати і зараховувати на рахунок, відкритий клієнтові (володільцеві рахунка), грошові кошти, що йому надходять;
- виконувати розпорядження клієнта про перерахування і видачу відповідних сум з рахунка та проведення інших операцій за рахунком.
Якщо проблема не буде вирішена, можна звернутися за роз’ясненням до Національного банку України.
- С помощью онлайн-формы для звернень на сайте банка: bank.gov.ua.
- На адрес электронной почты: [email protected].
-
На почтовый адрес: вулиця Інститутська, 9, м. Київ, 01601.
Вікторія Гусакова, юрист