П’ятниця, 22 Листопада, 2024
ГоловнаПільгиЯк поновити документи людям з інвалідністю?

Як поновити документи людям з інвалідністю?

Этот материал также доступен на русском языке
При вимушеному переїзді або евакуації багато хто втрачає потрібні документи, серед них – документи про інвалідність або довідки про лікування.

1. Для відновлення посвідчення особи з інвалідністю треба звертатися до управління соцзахисту, де є доступ до Централізованого банку даних осіб з інвалідністю (із зазначенням групи та причини раніше встановленої інвалідності).

2. Для відновлення довідки МСЕК можна звернутися до медико-соціальної експертної комісії за місцем проживання і лікарі МСЕК спільно з лікарями закладів охорони здоров’я підкажуть способи вирішення проблемних питань.

3. Для відновлення медичної документації (результатів обстеження, лікування, проведених операцій, а також реабілітаційних рекомендацій) зверніться до сімейного або будь-якого іншого лікаря первинної ланки за місцем перебування. Лікар відновить медичні документи через електронну систему охорони здоров’я або призначатиме додаткові обстеження для продовження лікування.

Нагадаємо, якщо немає можливості оформити нові документи МСЕК, термін повторного огляду вважається подовженим на весь час дії воєнного стану і протягом шести місяців після його скасування. Усі виплати і пільги зберігаються до закінчення терміну проходження повторного огляду.

Нове на сайті

купити ноутбук Львів, ціни в Україні