Відповідає Андрій Музольф, викладач Київської духовної академії:
«Це питання у богослів’ї ніколи не вирішувалося однозначно. Більшість церковних авторів найчастіше схилялися до точки зору, що янгол-охоронець дається людині в Таїнстві Хрещення. Однак у Старому Завіті кілька разів зустрічається згадка про якогось янгола-наставника (див.: Йов. 33:23; Пс. 33:8). Та й у Новому Завіті Сам Господь наш Ісус Христос зауважує: «Дивіться, не зневажайте жодного з цих малих; бо кажу вам, що ангели їх на небесах завжди бачать обличчя Отця Мого Небесного» (Мт. 18:10).
Таким чином, ми бачимо, що, згідно з Божественним Одкровенням, кожна людина має якогось ангела-покровителя. Крім того, у Старому Завіті є згадка про таких покровителів, приставлених Богом не лише до окремих людей, а й до цілих народів, про що йдеться, наприклад, у книзі пророка Данила.
У той же час при Таїнстві Хрещення священнослужитель молиться про те, щоб Господь «супряг» хрещеному «янгола світла, що рятує його від всякого зла».
Таким чином, можна зробити висновок, що янгол є у кожної людини, але хрещений отримує від свого янгола-охоронця велику духовну допомогу, порівняно з нехрещеними, адже, за словами преподобного Іоанна Дамаскіна, завдання янгола-хранителя полягає в тому, щоб допомогти нам в успадкування порятунку».