Про це повідомляє прес-служба «Нафтогазу», пише Хвиля.
До «Нафтогазу» звернулася клієнтка компанії, яка обурюється, що у паперових квитанціях, які приходять клієнтам від «Нафтогазу», немає показань лічильника, а є лише загальний обсяг споживання та сума, яку потрібно заплатити.
“Паперові квитанції мають бути. Не розумію, чому «Нафтогаз» не РЕАГУЄ НА ЗВЕРНЕННЯ СПОЖИВАЧІВ і не вказує показання газу. Чому народ повинен витрачати свій час і ходити по Облгазам? Може час навести лад у таких дріб’язкових питаннях”, – запитує клієнтка.
У «Нафтогазі» відповіли, що розуміють те, що деяким клієнтам перехід від паперових рахунків до електронних дається складнішим, наголосивши, що роблять усе, щоб зробити цей процес поступовим, зручним та інноваційним.
«Паперові рахунки продовжать надходити, як і раніше, після 20-го числа кожного місяця, якщо клієнт вибрав друкований формат отримання рахунків», – додали у «Нафтогазі».
Також у компанії нагадали, що приймають показники лічильників газу оператори ГРМ (облгази). Крім того, такі компанії відповідальні за облік та нарахування обсягів газу, надання послуг із транспортування блакитного палива, обслуговування газових мереж та обладнання. «Тому у паперових рахунках від нашої компанії вказується лише отриманий від оператора ГРМ обсяг газу, показники лічильника зберігаються безпосередньо в оператора ГРМ», – зазначили у «Нафтогазі».
Нагадаємо, раніше ми розповідали, як розраховується сума платіжки за газ.