Основні труднощі починаються потім, коли доводиться робити ремонт в орендованому або купленому приміщенні, закуповувати торгове обладнання, стелажі, турнікети, касові бокси та багато інших речей, без яких магазин не зможе нормально функціонувати.
Закупівля техніки та меблів – відповідальний етап, який потребує зусиль, часу та в деяких випадках залучення консультантів у сфері мерчендайзингу. Помилок допускати не можна, інакше:
- не вдасться вписатися з початкового бюджету;
- витрати на обладнання приміщення будуть невиправдано високими, при цьому якість встановленого обладнання виявиться низькою;
- доведеться довго чекати на отримання замовлення, втрачаючи гроші через несвоєчасне запуск торгової точки;
- можна отримати в розпорядження стелажі, холодильники тощо, які не підійдуть за характеристиками та естетичними властивостями;
- є ризик встановити техніку та меблі, які зламаються протягом 3-6 місяців і вимагатимуть заміни.
На щастя, у продажу є досить якісних товарів для оснащення комерційних об’єктів, тому потрібно просто заздалегідь дізнатися, які властивості мають по-справжньому висококласні холодильні установки, стелажі, станції дезінфекції, касові бокси і т.д.
Яким має бути сучасне обладнання для торгівлі: головні вимоги
Приступаючи до пошуку, потрібно орієнтуватися на те, що дійсно якісні меблі та техніка повинні бути:
- Візуально привабливою та придатною для презентації того чи іншого продукту.
- Простий в експлуатації. Йдеться про зручність розміщення товарів, простоту очищення та можливість швидко перемістити конструкцію в інше місце.
- Недорогий у ремонті. Ексклюзивні вітрини, звичайно, викликають більший інтерес у відвідувачів, але знайти для них нові комплектуючі замість зношених буде вкрай проблематично. Переважно моделі зі стандартними деталями, які будь-якої миті можна поміняти.
- Надійна та стійка.
- Дає достатній огляд товару, що продається.
- Відповідним санітарно-гігієнічним, а також пожежним нормам.
- З офіційною гарантією від виробника.
Крім перелічених особливостей меблі та техніка, що купуються, повинні відповідати потребам конкретного бізнесу. Немає сенсу вкладати гроші в об’єктивно-класні стелажі, якщо вони ніяк не вписуються в придуманий проект оформлення магазину. Набагато краще вибрати не такі наворочені, але відповідні за габаритами та конфігурації меблі, які дозволять створити єдину композицію в торговому залі.