Світлана Тимошенко з Полтави запитує нас: як правильно звернутися до Пенсійного фонду, щоб добитися офіційної письмової відповіді? Це дійсно стосується багатьох пенсіонерів, які хочуть отримати консультацію фахівця. Тож, думаємо, відповідь буде корисною багатьом нашим читачам.
Щоб отримати від Пенсійного фонду письмову відповідь, потрібно надати письмову заяву. Заяву можна подати особисто і щоб її зареєстрували або надіслати листа поштою. У зверненні має бути зазначено:
- прізвище, ім’я, по батькові;
- місце проживання громадянина;
- суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення обов’язково має бути підписане заявником із зазначенням дати.
Також лист можна надіслати електронною поштою. У такому зверненні має бути зазначена електронна поштова адреса, на яку заявнику має бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку.
Звернення розглядаються та вирішуються в строк не більше одного місяця з дня їх надходження, а не вимагають додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з дня їх отримання.
Письмова відповідь надсилається заявникові поштою за вказаною в заяві адресою.
Сергій Коробкін, незалежний консультант