Непрофільне звернення
Непрофільне звернення – це, наприклад, коли у людини висока температура і навіть не приймав жарознижувальне. Або коли людині потрібно зробити ін’єкцію, виміряти тиск. У такому разі диспетчер порекомендує людині звернутися до сімейного лікаря або проконсультує по телефону.
Неекстренне звернення
Неекстренное звернення – це звернення, що вимагає оцінки стану людини лікарем, проте невідкладно. Наприклад, людина травмувалася, але може самостійно дістатися лікарні. У такому разі диспетчер, залежно від ситуації, рекомендує або звернутися до сімейного лікаря, або підкаже адресу найближчої лікарні з травмпунктом, куди потрібно буде дістатися самостійно.
Екстрене звернення
Якщо людина перебуває в невідкладному стані, тобто у неї порушена свідомість, є ознаки кровотечі, виражені проблеми з серцем, спостерігається розлад дихання, є ознаки інсульту, диспетчер кваліфікуватиме цей виклик як екстрений та направить до пацієнта бригаду, яка має прибути протягом 20 років. хвилин.
Критичний стан
Якщо людина у критичному стані – не дихає, не реагує, втрачає кров – до людини прямує бригада «швидкої», яка має прибути протягом 10 хвилин.
При цьому майте на увазі, що на термін прибуття бригади може вплинути дорожня ситуація (пробки, ожеледиця) та епідемічна ситуація.