Це може статися і раніше, якщо середньодобова температура повітря протягом трьох діб буде не вища плюс 8 градусів або нижча. Тепловики посилено готуються до старту: перевіряють не лише технічний стан мереж, але і налагоджують шляхи комунікації зі споживачами.
У цьому опалювальному сезоні буде простіше отримувати інформацію про нарахування за тепло і про різні зміни в наданні послуги теплопостачання. Зокрема, на сайті teplo.od.ua є можливість зареєструватися в особистому кабінеті. Тут можна переглянути історію нарахувань з січня 2019 року, побачити дані за розрахунковий період, роздрукувати квитанцію про оплату. А також провести оплату за тепло через «Приватбанк» (комісія складе 1% від суми платежу) або через «Приват24» (в цьому разі комісія складе 1 гривню).
Для наших читачів, які не володіють комп’ютером, нагадуємо контактні телефони абонентських відділів комунального підприємства «Теплопостачання міста Одеси»:
- Київський район:
705-64-05, 705-61-12, 705-61-21;
- Малиновський район:
705-64-10, 705-61-19, 705-61-08;
- Суворовський район:
700-42-08, 705-61-33;
- Приморський район:
705-64-09, 705-61-27.
Дзвонити в робочий час, обід з 12.00 до 12.45.
Що з тарифом?
Уряд пообіцяв не піднімати тарифи на тепло. З урахуванням зростання вартості газу тариф на тепло міг підскочити, як говорили експерти, на 30 – 40% (деякі пророкували зростання до 70%). Наприкінці вересня Кабінет Міністрів, «Нафтогаз» і Асоціація міст України підписали Меморандум про взаєморозуміння. В основі цього документа – домовленість про те, що місцева влада не підвищуватиме тарифи на тепло і гарячу воду в цьому опалювальному сезоні, а постачання газу буде безперебійною. Щоправда, як це буде працювати, час покаже.
Читайте також: