Зокрема, клієнти «Регіональної газової компанії» скаржаться на те, що обсяги споживання їм штучно збільшують, через що доводиться щомісяця переплачувати.
Замість 96 гривень – 1700!
Один із жителів Крюківщини Київської області розповів про те, що 4 жовтня він подав показання лічильника, за якими йому повинні були нарахувати 96 гривень за газ. За місяць чоловік використав всього 12 кубометрів, однак, коли він зайшов до свого облікового запису на сайті постачальника, виявилося, що йому нарахували понад 1700 грн боргу, підставивши свої показання.
«Мені тоді перерахували платіжку, я заплатив 350 грн, і ось показання змінилися всього на 12 кубометрів, повинен був заплатити 96 грн. Але тут бачу, що мені прийшла платіжка, в якій заборгованість понад 1,7 тис. грн! Я зайшов до кабінету, дивлюся, а показання за два місяці просто зникли!», – розповів клієнт «Київоблгазу».
Облгази спеціально завищують обсяги споживання, через що зростає розмір абонплати. Якщо сталася така ситуація, що газова компанія не врахувала ваші показання лічильників, то потрібно самому в письмовому вигляді ще раз передати всі свої дані, вимагати, щоб до вас прийшли з перевіркою лічильника і перевірили особисто показання. Якщо не зроблять перерахунок, тоді потрібно писати скаргу до НКРЕКП (Національна комісія, яка веде державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг), у якій докладно викласти обставини спору, а також надати докази вчасної плати за газ і копію відповіді облгазу.
На жаль, спотворення показань лічильника – досить-таки поширена проблема по всій Україні. Тому скаржитися обов’язково потрібно. Також потрібно вимагати, щоб Нацкомісія перевірила дотримання ліцензійних умов компанією, на яку надійшла скарга.
Джерело: biz.today.ua
Раніше опубліковано: Кому за газ доведеться платити вдвічі більше?
Читайте також: