В інший час працює автовідповідач. Але і в автоматичному режимі можна отримати відповіді на більшість питань.
Зателефонувавши на 16-77, можна дізнатися:
- де знайти сімейного лікаря, з яким можна укласти декларацію;
- що входить до безкоштовного пакету послуг первинної медичної допомоги*;
- чи надає найближча або будь-яка інша лікарня безкоштовну допомогу в межах Програми медичних гарантій;
- чи належаться безкоштовні медпослуги за тим чи іншим діагнозом;
- які препарати входять до програми «Доступні ліки», де є найближча аптека з «Доступними ліками»;
- що таке електронне направлення і як ним скористатися;
- як правильно подати скаргу, якщо відмовляють у консультації, обстеженні за електронним направленням або безкоштовній медичній допомозі.
Це лише частина питань, на які дає відповіді контакт-центр служби здоров’я. Телефонуйте!
*Первинну медичну допомогу надають в амбулаторних умовах або за місцем проживання.