Про це повідомила у своєму Facebook-акаунті компанія Данон Україна, яка є власником торгової марки “Простоквашино”.
Раніше ми розповідали, чи варто вживати молоко у похилому віці.
Але «Простоквашино» не залишає Україну та українців, просто в компанії вирішили провести ребрендинг цієї торгової марки та змінили назву.
“Ми перегортаємо сторінку “Простоквашино”, щоб відкрити шлях для нового українського бренду “ПростоНаше”!”, – йдеться у повідомленні Данон Україна.
Зміни торкнуться лише назви, ні якість, ні смак продуктів точно не зміниться.
«Разом з вами ми писатимемо спільну історію нашого бренду з чистого аркуша, залишаючи незмінним лише той самий смак продуктів, що виробляються зі 100% фермерського молока на заводі в Кременчуці», – зазначили в прес-службі компанії.
Ці зміни були присвячені Дню Незалежності України. У компанії зазначили, що вони хочуть рухатися вперед та створювати свій національний продукт.
Нагадаємо, що «Простоквашино», а тепер «ПростоНаше» – український підрозділ французької компанії Danone.