Ключові тези:
Клієнти державного «Ощадбанку» почали отримувати повідомлення з вимогою оновити персональні дані. Фінустанова наголошує, що це стандартна процедура, яка потрібна для продовження співпраці, навіть якщо інформація про клієнта залишилася без змін.
Про це йдеться на офіційній сторінці Ощадбанку.
Раніше ми розповідали, як залишатися на зв’язку без світла та інтернету.
В оновленні даних зацікавлені всі українські банки, адже їх до цього зобов’язує закон «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом…».
Як пояснили в «Ощадбанку», клієнти отримують повідомлення з різною частотою залежно від ступеня ризику ділових відносин. Для окремих категорій користувачів перевірка проводиться частіше, для інших — раз на кілька років.
Так, якщо клієнт належить до групи високого ризику, оновлення даних може вимагатися раз на рік. Для середнього рівня ризику — раз на три роки, а у випадку відсутності ризиків — раз на п’ять років.
Якщо клієнт отримав сповіщення у мобільному додатку або вебверсії «Ощад/24», необхідно виконати оновлення протягом 30 днів.
Алгоритм дій простий:
Цю процедуру також можна пройти у будь-якому відділенні фінустанови. «Ощадбанк» наголошує, що своєчасне оновлення інформації допоможе уникнути блокування операцій і забезпечить безперервність обслуговування.
Читайте також:
Українців зі «старими» документами на землю так чи інакше зобов’яжуть заплатити за оформлення ділянки. За…
Скільки коштує дах над головою у Європі? Numbeo порівняв ціни на житло для біженців.
Різдвяний піст — це нагода переглянути свій раціон, додати більше овочів, бобових і зменшити частку…
В країні скоро може з'явитися нове релігійне свято і новий вихідний день. Які аргументи авторів…
Громадяни вже почали отримувати грошову допомогу від держави. Хто може претендувати на 6500 грн та…
Законодавство України передбачає штрафні санкції за неправильне використання генераторів. Та чи працюють ці норми зараз,…