Ключові тези:
Клієнти державного «Ощадбанку» почали отримувати повідомлення з вимогою оновити персональні дані. Фінустанова наголошує, що це стандартна процедура, яка потрібна для продовження співпраці, навіть якщо інформація про клієнта залишилася без змін.
Про це йдеться на офіційній сторінці Ощадбанку.
Раніше ми розповідали, як залишатися на зв’язку без світла та інтернету.
В оновленні даних зацікавлені всі українські банки, адже їх до цього зобов’язує закон «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом…».
Як пояснили в «Ощадбанку», клієнти отримують повідомлення з різною частотою залежно від ступеня ризику ділових відносин. Для окремих категорій користувачів перевірка проводиться частіше, для інших — раз на кілька років.
Так, якщо клієнт належить до групи високого ризику, оновлення даних може вимагатися раз на рік. Для середнього рівня ризику — раз на три роки, а у випадку відсутності ризиків — раз на п’ять років.
Якщо клієнт отримав сповіщення у мобільному додатку або вебверсії «Ощад/24», необхідно виконати оновлення протягом 30 днів.
Алгоритм дій простий:
Цю процедуру також можна пройти у будь-якому відділенні фінустанови. «Ощадбанк» наголошує, що своєчасне оновлення інформації допоможе уникнути блокування операцій і забезпечить безперервність обслуговування.
Читайте також:
Пенсійне посвідчення тут не допоможе. У якому транспорті літнім українцям доведеться платити у наступному місяці?
Пенсіонери мають 3 місяці, щоб не втратити істотну частину виплат і навіть підвищити їх. ПФУ…
Компанія «Нафтогаз України» нагадала клієнтам про переваги електронних рахунків за газ. Ці документи зручніші в…
Коли припиняється допомога дітям померлого годувальника? Мінімальні державні гарантії для родин у біді.
З віком харчування відіграє вирішальну роль у підтримці здоров'я та довголіття. Однак не всі продукти…
Чому кішка тримається поруч, коли ви хворієте? Науковці розкрили, що стоїть за такою дивною поведінкою.