Новини

Нова грошова допомога від держави: стартувала реєстрація на отримання 5000 гривень

Ключові тези:

  • В Україні запущено програму “Пакунок школяра”, яка передбачає грошову допомогу батькам першокласників у розмірі 5000 грн.

  • Кошти можна використати лише на шкільне приладдя, одяг та взуття у магазинах із відповідним видом діяльності.

  • Подати заяву можна особисто у сервісному центрі ПФУ або онлайн через застосунок “Дія”.

  • Заявки приймають до 15 листопада 2025 року, а витратити гроші потрібно протягом 180 днів після зарахування.

В Україні стартувала нова програма державної підтримки “Пакунок школяра”, у межах якої батьки першокласників можуть отримати грошову допомогу.

Про це повідомляє Пенсійний фонд України, який адмініструє послугу.

Раніше ми розповідали, як отримати 10 800 гривень.

Розмір грошової допомоги

Розмір грошової допомоги становить 5000 гривень на одну дитину. Їх можна використати тільки на придбання потрібного першокласнику:

  • шкільного приладдя;
  • одягу та взуття у магазинах та в підприємців, які мають відповідний код діяльності.

Хто саме може отримати виплати

Грошову допомогу надають батькам або іншим законним представникам дітей, які у 2025-2026 навчальному році підуть до першого класу на підконтрольній території України.

Діти, які тимчасово перебувають за межами України або на тимчасово окупованих територіях, зможуть отримати допомогу після повернення додому.

Як зареєструватися на отримання виплат

Заяву на отримання виплат можна подати:

  • особисто через сервісний центр Пенсійного фонду;
  • онлайн через застосунок “Дія”.

Для подачі заяви через “Дію” потрібно:

  1. Зайти у розділ “Сервіси” – “Допомога від держави” – “Пакунок школяра”.
  2. Обрати дитину, на яку оформлюєте заяву.
  3. Обрати або відкрити “Дія.Картку” для виплат.
  4. Перевірити дані та підписати заяву “Дія.Підписом”.

У заяві потрібно вказати реквізити поточного рахунку зі спеціальним режимом використання, відкритого в уповноваженому банку. Окрім цього, до неї потрібно додати такі документи:

  • паспорт (або іншим документ, що посвідчує особу);
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків – РНОКПП (за наявності);
  • документи, що підтверджують повноваження законного представника (за потреби).
  • інші документи (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, рішення суду тощо) надаються в паперовій формі в разі неможливості отримання їх ПФУ шляхом електронної інформаційної взаємодії.

Кінцевий термін подання заяв – 15 листопада 2025 року. Гроші потрібно використати протягом 180 днів з моменту їх зарахування.

Вас також можуть зацікавити новини:

Новое на сайте

  • Новини

Магнітні бурі в суботу, 4 жовтня

Чи буде магнітна буря в суботу. Експерти поділилися прогнозами. Що варто знати метеозалежним.

03/10/2025 22:25
  • Новини

Як підготувати дерева до зими, щоб зберегти їх здоровими: поради експерта

Досвідчені садівники щороку обробляють штамби спеціальною бовтанкою та білять їх вапняним розчином. Комплексна підготовка не…

03/10/2025 21:56
  • Новини

«Київський торт» без випікання: готуємо легендарний десерт максимально швидко

Класичний рецепт потребує багато часу й терпіння, але є й легший шлях. Достатньо кількох інгредієнтів…

03/10/2025 21:25
  • Новини

Клієнти «ПриватБанку» не зможуть здійснювати оплати картками: заява банку

Клієнти одного з найпопулярніших банків України не зможуть скористатися своїми картками. У фінансовій установі назвали…

03/10/2025 20:50
  • Новини

Підвищення пенсій до кінця 2025 року: у Пенсійному фонді зробили важливу заяву

В Пенсійному фонді України розповіли, чи варто пенсіонерам очікувати підвищення пенсійних виплат до кінця 2025…

03/10/2025 19:30
  • Новини

Тарифи на газ в Україні та Європі: кому блакитне паливо обходиться дорожче

В Україні та Європі рахунки за газ виглядають по-різному. Хто платить більше.

03/10/2025 18:34