Що робити, якщо ви стали жертвою шахрайства, — покрокова інструкція у нашому комп’ютерному уроці.
Якщо ви повідомили дані платіжної картки по телефону або на підозрілому сайті — телефонуйте на «гарячу лінію» банку (номер є на звороті картки). Також можна самостійно заблокувати картку через мобільний застосунок.
Якщо ви втратили або у вас викрали мобільний телефон. Зателефонуйте до оператора або зверніться в найближчий центр обслуговування клієнтів — це допоможе не дати шахраям отримати доступ до вашої картки або оформити онлайн-кредити на ваше ім’я.
Якщо ви або ваші рідні постраждали — важливо зафіксувати факт злочину. Це допоможе запобігти подальшим випадкам і, можливо, повернути кошти.
Ось як звернутися до кіберполіції:
Зберіть усі докази:
Вас також можуть зацікавити новини:
Старі домоткані рушники — це не просто елемент побуту, який припадає пилом у скринях. Це…
Цього року 20 листопада в Україні вперше вперше святкують дату, яку раніше відзначали у червні.
Сорок чоловіків і жінок віком від 60 до 75 років відверто поділилися, про що шкодують…
Грошова підтримка від «Карітасу». У яких регіонах країни діють програми фіндопомоги від благодійної організації та…
Зі звичайної курячої печінки можна приготувати страву ресторанного рівня. Такий рулет виглядає ошатно, відмінно ріжеться…
З четверга в Україні починається потепління. Синоптики оновили прогноз по регіонах.