Новини

Усього жменя цих горіхів на день – і серце працюватиме як годинник: що радять лікарі

Основні тези:

  • Щоденне вживання жмені сирого пекану допомагає знизити рівень “поганого” холестерину та тригліцеридів, що зменшує ризик серцево-судинних захворювань.
  • Учасники дослідження, які замінили звичні перекуси на пекани, показали значне зниження “поганого” холестерину і тригліцеридів.
  • Пекан багатий на мононенасичені жири, поліфеноли й магній — поєднання, що підтримує стабільну роботу серця та судин.
  • Лікарі радять відмовитися від чипсів і солодощів на користь пекану — це проста, але ефективна профілактика серцевих хвороб.

Достатньо невеликої порції цих горіхів щодня, щоб знизити ризик серцевих хвороб. Дослідження доводять: вони містять корисні речовини, які є справжнім захистом для серця.

Раніше ми розповідали, які сім фруктів і овочів потрібно обов’язково вживати після 60.

Згідно із дослідженням Тріша Л. Харт з університету штату Пенсільванія, про яке пише Earth, щоденне вживання жмені пекана щодня протягом 12 тижнів знижує рівень “поганого” холестерину, таким чином зменшуючи ризики серцево-судинних хвороб.

Дослідження проводили зі 138 дорослими, у яких уже був принаймні один фактор ризику метаболічного синдрому.

Як пекан впливає на “поганий” холестерин

Людей, які брали участь у дослідженні, розділили на дві групи. Одна група зберегла звичайний режим перекусів, а замінила чипси або печиво на сирі, несолоні пекани – приблизно 57 грамів на день.

Врешті після закінчення дослідження у першої групи показники “поганого” холестерину та рівень тригліцеридів (виду жиру, який впливає на здоров’я серця та судин) не змінився, а от у другої спостерігали позитивні зміни:

  • рівень “поганого” холестерину в групі пекана знизився на 7 мг/дл;
  • рівень тригліцеридів знизився на 16 мг/дл.

Користь пекану для роботи серця

Жменя пекану містить:

  • приблизно 12 грамів корисних для серця мононенасичених жирів;
  • спектр поліфенолів;
  • 34 мг магнію.

За словами кардіолога Метью Сегар із Техаського інституту, ці горіхи пригнічують стрибки тригліцеридів після їжі, що особливо важливо, оскільки тимчасові жирові викиди можуть з часом сприяти розвитку серцевих захворювань.

Хоча середнє зниження загального холестерину на 3,6% у дослідженні Харт може здатися незначним, проте зниження “поганого” холестерину на 5 мг/дл означає приблизно 4-відсоткове зниження ризику серцево-судинних захворювань за п’ять років.

Кардіолог Бретт Віктор підсумовує, що нездорові перекуси варто замінити саме пеканом, що стане ефективним способом профілактики серцевих захворювань.

Вас також можуть зацікавити новини:

Метки: горіхи пекан щоденний раціон

Новое на сайте

  • Статті

Успіння Пресвятої Богородиці: чому це свято, а не день скорботи — пояснює священник

Успіння Пресвятої Богородиці може здатися сумною датою, адже Церква цього дня згадує завершення земного життя…

13.08.2026
  • Новини

Укрпошта почне виплачувати пенсії замість банку: що зміниться для пенсіонерів

Вже восени частина українців отримуватиме звичні виплати зовсім іншим способом. Укрпошта готує масштабний перехід, який…

13.08.2026
  • Новини

Після 65 років пенсію можуть підвищити не всім: хто має право на доплату та скільки платять у 2026 році

Після 65 років пенсія може зрости, але сам по собі вік ще не гарантує доплату.…

13.08.2026
  • Новини

Кран буде сяяти як новий: як прибрати вапняний наліт підручними засобами

Білі плями, вапняний наліт і тьмяний вигляд можуть зіпсувати навіть найдорожчий змішувач. Але не поспішайте…

13.08.2026
  • Новини

Пенсія в 45 років: хто з українців може вийти на відпочинок достроково та що потрібно

Загальне правило виходу на пенсію в Україні передбачає досягнення 60 років, однак законодавство залишає можливість…

13.08.2026
  • Новини

Оброблене м’ясо та рак: чому ковбасу з шинкою прирівняли до тютюну і що з цим робити

Міжнародне агентство з дослідження раку (IARC) віднесло сосиски, ковбаси, шинку та бекон до першої групи…

13.08.2026