Основні тези:
Ця ягода не лише смачна, а й здатна позитивно впливати на артеріальний тиск — це ідеальний вибір для літнього меню тих, хто страждає на гіпертонію. Йдеться про чорницю.
Раніше ми розповідали, які сім фруктів і овочів потрібно обов’язково вживати після 60.
Як розповів кардіолог, директор Програми структурного серця в Memorial Care Saddleback Medical Center Чен-Хан Чен виданню Parade, чорниця містить велику кількість антиціонінів, які покращують кровотік у судинах, знижуючи таким чином тиск.
“Це антиоксиданти з протизапальними властивостями. Вони покращують функцію ендотеліальних клітин у кровоносних судинах, що дозволяє судинам розслаблятися і сприяє кращому контролю тиску”, – наголосив медик.
Згідно з дослідженням 2019 року, опублікованим у медичному виданні The Journals of Gerontology, щоденне вживання чорниці може знижувати систолічний тиск (верхній показник) приблизно на 5 мм рт. ст. Цей показник є найважливішим для оцінки ризику серцево-судинних захворювань.
За словами дієтологині Софі Ловер, антоціаніни стимулюють вироблення оксиду азоту, що покращує кровотік. Окрім того, чорниця зменшує жорсткість артерій, знижуючи ризик серцево-судинних захворювань.
Окрім цього, чорниця має й низку інших корисних властивостей:
Кардіолог Чен-Хан Чен радить вживати дві чашки ягід щодня.
Дієтологиня Софі Ловер зазначає, що почати варто хоча б з однієї чашки.
Для ще більшої користі експерти рекомендують обирати дикорослу чорницю, а не вирощену в домашніх умовах.
Саме дикоросла чорниця має вдвічі більшу антиоксидантну силу – у ній на 33 відсотки більше антоціанів і на 72 відсотки більше клітковини.
Вас також можуть зацікавити новини:
Як справжнє срібло 925-ї проби обростає патиною за лічені тижні, а срібло на латунній основі…
Так буває, що величезне дерево дає дуже мало слив не через старість чи дефіцит живлення,…
У четвер, 13 серпня, в Україні відчутно похолодає після спекотних днів. Синоптики прогнозують суху погоду,…
У четвер, 13 серпня, геомагнітна ситуація на Землі буде напруженою. NOAA прогнозує бурю рівня K-Index…
Міжнародна гуманітарна організація «Save the Children in Ukraine» розпочала прийом заявок на нову програму фінансової…
Одна невдала кришка здатна зіпсувати банку із заготовками задовго до зими. Під час консервації варто…