Про що ви дізнаєтеся:
Частина жителів Луцька, які сплачували за комунальні послуги вчасно, залишилися без світла через збій під час передання даних.
Про це йдеться в сюжеті «Конкурент TV».
Раніше ми розповідали, що через помилки в платіжках українцям повертатимуть сплачену комуналку: хто отримає свої гроші назад.
Як повідомляється, причиною того, що мешканцям однієї з багатоповерхівок відрізали електроенергію, стали технічні неполадки в процесі передання даних між застосунком для оплати й постачальником електроенергії.
За словами споживачів, у застосунку «Приват24» протягом кількох місяців не з’являлися рахунки за електроенергію. Постачальник же послуги, не надіславши попередньо повідомленні про відключення, як це має бути за правилами, просто відрізав світло. Попередження ж споживачі почали отримувати вже після відключень.
Тому споживачі, навіть не підозрюючи про борги, залишилися без електроенергії.
При цьому банк, через який здійснювалися платежі зазначив, що проблема з рахунками виникла через неправильні налаштування повідомлень та відображення рахунків з боку постачальника послуги.
Фахівці «Волиньелектрозбуту» лише порекомендували споживачам використовувати чат-бот у Viber, де можна перевірити стан рахунку та передати показання лічильника.
За повторне підключення споживачам доведеться заплатити з власної кишені:
Читайте також:
“Мокрий” вівторок — 11 листопада. Які області завтра накриють дощі та тумани.
NOAA попереджає: геомагнітні збурення середньої сили накриють Землю у вівторок. Чого очікувати метеозалежним українцям завтра…
Діставайте гроші з гаманців. Українцям розповіли, як і коли зростуть ціни на мобільний зв’язок.
Безплатні квартири для ветеранів. Міністерство у справах ветеранів України пояснило, як отримати житло або компенсацію…
Як щоденні відключення світла відіб'ються на гаманцях українців і чого чекати від зими? Експерт пояснив,…
Життя без батьків. У яких випадках суди дозволяють онукам офіційно жити під опікою бабусі та…