Про що ви дізнаєтеся:
Частина жителів Луцька, які сплачували за комунальні послуги вчасно, залишилися без світла через збій під час передання даних.
Про це йдеться в сюжеті «Конкурент TV».
Раніше ми розповідали, що через помилки в платіжках українцям повертатимуть сплачену комуналку: хто отримає свої гроші назад.
Як повідомляється, причиною того, що мешканцям однієї з багатоповерхівок відрізали електроенергію, стали технічні неполадки в процесі передання даних між застосунком для оплати й постачальником електроенергії.
За словами споживачів, у застосунку «Приват24» протягом кількох місяців не з’являлися рахунки за електроенергію. Постачальник же послуги, не надіславши попередньо повідомленні про відключення, як це має бути за правилами, просто відрізав світло. Попередження ж споживачі почали отримувати вже після відключень.
Тому споживачі, навіть не підозрюючи про борги, залишилися без електроенергії.
При цьому банк, через який здійснювалися платежі зазначив, що проблема з рахунками виникла через неправильні налаштування повідомлень та відображення рахунків з боку постачальника послуги.
Фахівці «Волиньелектрозбуту» лише порекомендували споживачам використовувати чат-бот у Viber, де можна перевірити стан рахунку та передати показання лічильника.
За повторне підключення споживачам доведеться заплатити з власної кишені:
Читайте також:
Чи буде магнітна буря в неділю. Експерти поділилися прогнозами. Що варто знати метеозалежним.
Погода в січні цього року може здивувати: що очікують синоптики.
В Україні триває акція «3000 км по Україні», у межах якої можна безкоштовно здійснити до…
Окремі категорії громадян можуть отримати позачерговий капітальний ремонт будинку або квартири коштом держави.
Щоб отримати смачні й соковиті томати вчасно, пізні сорти радять висівати ще наприкінці зими. Які…
Перетворіть прості інгредієнти на смачний торт, який за текстурою нагадує класичне "Пташине молоко".