Про що ви дізнаєтеся:
Частина жителів Луцька, які сплачували за комунальні послуги вчасно, залишилися без світла через збій під час передання даних.
Про це йдеться в сюжеті «Конкурент TV».
Раніше ми розповідали, що через помилки в платіжках українцям повертатимуть сплачену комуналку: хто отримає свої гроші назад.
Як повідомляється, причиною того, що мешканцям однієї з багатоповерхівок відрізали електроенергію, стали технічні неполадки в процесі передання даних між застосунком для оплати й постачальником електроенергії.
За словами споживачів, у застосунку «Приват24» протягом кількох місяців не з’являлися рахунки за електроенергію. Постачальник же послуги, не надіславши попередньо повідомленні про відключення, як це має бути за правилами, просто відрізав світло. Попередження ж споживачі почали отримувати вже після відключень.
Тому споживачі, навіть не підозрюючи про борги, залишилися без електроенергії.
При цьому банк, через який здійснювалися платежі зазначив, що проблема з рахунками виникла через неправильні налаштування повідомлень та відображення рахунків з боку постачальника послуги.
Фахівці «Волиньелектрозбуту» лише порекомендували споживачам використовувати чат-бот у Viber, де можна перевірити стан рахунку та передати показання лічильника.
За повторне підключення споживачам доведеться заплатити з власної кишені:
Читайте також:
Вік, у якому час починає бігти швидше для нашого тіла, вчені вже назвали. І хоч…
Баклажани у будь-якому вигляді смачні. Тим більше зараз – сезон цих овочів. Пропонуємо оригінальний рецепт…
Багато українців досі мають свідоцтво про народження, видане ще за часів СРСР, і хвилюються, чи…
У вівторок, 12 серпня, на всій території України встановиться спокійна та суха погода, без опадів.…
Магнітні бурі можуть негативно впливати на здоров'я людей, тому попередження про магнітні бурі допомагають контролювати…
За "неправильні" шини українським водіям наразі загрожують не лише штрафи, а й позбавлення прав.