Більшість українських підприємств, які надають житлово-комунальні послуги, порушують правила формування, затвердження та застосування тарифів для населення. Через це наразі споживачам мають повернути 1,1 мільйона гривень сплачених коштів.
Про це повідомили в Державній службі з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Раніше ми розповідали, чому платежі за газ можуть не зарахувати.
Загалом з початку 2025 року спеціалісти Держпродспоживслужби провели 98 позапланових перевірок підприємств, які надають житлово-комунальні послуги й у 86 випадках із 98 (майже 88%) виявили порушення.
Найчастіше це були порушення щодо водопостачання та водовідведення.
Згідно з результатами перевірки встановили:
Окрім цього, підприємства мають повернути споживачам 1,16 мільйона гривень.
“Захист прав споживачів — наш пріоритет. Ми оперативно реагуємо на випадки необґрунтованого підняття тарифів, адже прозорість та справедливість при їх формуванні — це базове право кожного громадянина, а не виняток”, — наголосив заступник голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.
Якщо споживач підозрює порушення у формуванні платіжок за житлово-комунальні послуги, він може звертатися до Держпродспоживслужби. Це можна зробити онлайн за посиланням.
Читайте також:
Частина українців можуть подати заявки на отримання грошової допомоги від міжнародного фонду. Хто має право…
Частина українців можуть отримати гуманітарну допомогу у вигляді продуктових наборів від відомого міжнародного фонду. Озвучено…
Для українських пенсіонерів, в яких пенсія – єдине джерело доходу, її розмір надзвичайно важливий. На…
Вівсянку часто рекомендують додавати до свого щоденного раціону, особливо, у зрілому віці, але далеко не…
Чинне українське законодавство не передбачає більше підвищень пенсій у 2025 році. Востаннє виплати зросли після…
Спека чи зливи? Чого очікувати українцям у суботу та неділю? Синоптики зробили детальний прогноз.