Більшість українських підприємств, які надають житлово-комунальні послуги, порушують правила формування, затвердження та застосування тарифів для населення. Через це наразі споживачам мають повернути 1,1 мільйона гривень сплачених коштів.
Про це повідомили в Державній службі з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Раніше ми розповідали, чому платежі за газ можуть не зарахувати.
Загалом з початку 2025 року спеціалісти Держпродспоживслужби провели 98 позапланових перевірок підприємств, які надають житлово-комунальні послуги й у 86 випадках із 98 (майже 88%) виявили порушення.
Найчастіше це були порушення щодо водопостачання та водовідведення.
Згідно з результатами перевірки встановили:
Окрім цього, підприємства мають повернути споживачам 1,16 мільйона гривень.
“Захист прав споживачів — наш пріоритет. Ми оперативно реагуємо на випадки необґрунтованого підняття тарифів, адже прозорість та справедливість при їх формуванні — це базове право кожного громадянина, а не виняток”, — наголосив заступник голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.
Якщо споживач підозрює порушення у формуванні платіжок за житлово-комунальні послуги, він може звертатися до Держпродспоживслужби. Це можна зробити онлайн за посиланням.
Читайте також:
Легендарна шеф-кухарка поділилася методом, який допомагає зняти шкаралупу швидко й без пошкодження білка. Що треба…
Процедура оцифрування трудових книжок дозволяє зарахувати трудовий стаж в електронному форматі та уникнути проблем під…
Святвечір — це не про зручність і не про випадкову зустріч. Це вечір, який чекають…
Тиждень в Україні розпочнеться з туманів і прохолодних ночей. Попри зимовий характер погоди, сильних опадів…
Початок тижня для українців пройде під впливом помірних геомагнітних коливань. Фахівці закликають уважніше поставитися до…
Кінець грудня налаштовує на тишу, ясність і внутрішню рівновагу. Події цього тижня підкажуть, від чого…