Більшість українських підприємств, які надають житлово-комунальні послуги, порушують правила формування, затвердження та застосування тарифів для населення. Через це наразі споживачам мають повернути 1,1 мільйона гривень сплачених коштів.
Про це повідомили в Державній службі з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Раніше ми розповідали, чому платежі за газ можуть не зарахувати.
Загалом з початку 2025 року спеціалісти Держпродспоживслужби провели 98 позапланових перевірок підприємств, які надають житлово-комунальні послуги й у 86 випадках із 98 (майже 88%) виявили порушення.
Найчастіше це були порушення щодо водопостачання та водовідведення.
Згідно з результатами перевірки встановили:
Окрім цього, підприємства мають повернути споживачам 1,16 мільйона гривень.
“Захист прав споживачів — наш пріоритет. Ми оперативно реагуємо на випадки необґрунтованого підняття тарифів, адже прозорість та справедливість при їх формуванні — це базове право кожного громадянина, а не виняток”, — наголосив заступник голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.
Якщо споживач підозрює порушення у формуванні платіжок за житлово-комунальні послуги, він може звертатися до Держпродспоживслужби. Це можна зробити онлайн за посиланням.
Читайте також:
Мінцифра пояснила походження файлів з конфіденційними даними. Чи дійсно персональні дані мільйонів українців в небезпеці?
Тюльпани потребують особливого догляду. Правильне викопування, зберігання та посадка цибулин допоможуть зберегти сортові ознаки і…
Не потрібні ні духовка, ні складні інгредієнти – цей рецепт доводить: щоб приготувати смачний десерт,…
Прожитковий мінімум і пенсії зростуть. Які цифри закладені у держбюджеті на наступний рік?
У 2026 році в Україні планують скоротити розмір пенсій. Такі зміни закладені в проєкті державного…
Пенсіонери можуть економити на мобільному зв'язку, підключившись до вигідних тарифів. Що пропонують мобільні оператори.