Більшість українських підприємств, які надають житлово-комунальні послуги, порушують правила формування, затвердження та застосування тарифів для населення. Через це наразі споживачам мають повернути 1,1 мільйона гривень сплачених коштів.
Про це повідомили в Державній службі з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Раніше ми розповідали, чому платежі за газ можуть не зарахувати.
Загалом з початку 2025 року спеціалісти Держпродспоживслужби провели 98 позапланових перевірок підприємств, які надають житлово-комунальні послуги й у 86 випадках із 98 (майже 88%) виявили порушення.
Найчастіше це були порушення щодо водопостачання та водовідведення.
Згідно з результатами перевірки встановили:
Окрім цього, підприємства мають повернути споживачам 1,16 мільйона гривень.
“Захист прав споживачів — наш пріоритет. Ми оперативно реагуємо на випадки необґрунтованого підняття тарифів, адже прозорість та справедливість при їх формуванні — це базове право кожного громадянина, а не виняток”, — наголосив заступник голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.
Якщо споживач підозрює порушення у формуванні платіжок за житлово-комунальні послуги, він може звертатися до Держпродспоживслужби. Це можна зробити онлайн за посиланням.
Читайте також:
Українець, який має 31 рік страхового стажу, зможе оформити пенсію у 63 роки. Розрахувати приблизний…
Про нововведення заявили у Мінсоцполітики, де зараз розробляють підзаконні акти для надання особливого статусу, пільг…
Якщо ви не хочете переплачувати за газ, то варто слідкувати за станом газового обладнання і…
Громадяни України віком від 60 до 70 років тепер можуть добровільно приєднатися до лав Збройних…
Деякі громадяни отримають фінансову підтримку від міжнародних партнерів. Кожна родина, яка відповідатиме критеріям відбору зможе…
Тофу — це продукт із соєвих бобів, який часто називають соєвим сиром. Він має ніжну…