CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v62), quality = 95
Кожен власник лічильників води має в обов’язковому порядку періодично здійснювати їхню повірку.
Раніше ми розповідали, що комунальники штрафують українців на десятки тисяч гривень: хто під загрозою.
Про правила здійснення повірки лічильників розповіла позаштатна юристка “На пенсії” Вікторія Гусакова.
За її словами, усі умови здійснення повірок мають чітко приписуватися в договорі з надання комунальних послуг. Тому його варто перечитати.
Повірка лічильників здійснюється працівниками водоканалу задля перевірки їхньої справності та коректного відображення об’ємів споживання.
Періодичність повірки різниться для різних приладів і вказується в технічному паспорті лічильника. Зазвичай це один раз на три – чотири роки.
Втім, споживач має пам’ятати, що він самостійно має викликати працівників водоканалу. Вони знімають пломбу і складають акт, лічильник перевіряють у спеціальній лабораторії, після чого знову встановлять і опломбують.
Оплату повірки лічильників здійснює споживач зі своєї кишені. Водоканал має лише контролювати терміни цієї процедури. Якщо ви загубили технічний паспорт лічильника, зверніться до виробника, магазину, де купували лічильник чи компанії, яка його встановила. Також обов’язково повідомте про це водоканал.
Загалом, якщо виникають питання щодо повірки лічильника або якості послуг — звертайтеся до постачальника.
Вас також можуть зацікавити новини:
Як отримати повноцінну індексацію тим, хто пішов на пенсію після 2019 року?
Багато українців погано розуміються на системі нарахування пенсії, правилах виходу на пенсію, який стаж враховується…
Не знаєте, які сорти кабачків обрати для висаджування? Ділимося порадами досвідчених городників та агрономів.
Не вистачає часу для приготування улюбленого десерту? Не відмовляйте собі в задоволенні –просто скористайтеся спрощеним…
Погода в Україні знову різко зміниться. Про це попереджають синоптики. До чого готуватися.
Для частини українців умови праці змінилися. Кого саме торкнутися зміни