Кожен власник лічильників води має в обов’язковому порядку періодично здійснювати їхню повірку.
Раніше ми розповідали, що комунальники штрафують українців на десятки тисяч гривень: хто під загрозою.
Про правила здійснення повірки лічильників розповіла позаштатна юристка “На пенсії” Вікторія Гусакова.
За її словами, усі умови здійснення повірок мають чітко приписуватися в договорі з надання комунальних послуг. Тому його варто перечитати.
Повірка лічильників здійснюється працівниками водоканалу задля перевірки їхньої справності та коректного відображення об’ємів споживання.
Періодичність повірки різниться для різних приладів і вказується в технічному паспорті лічильника. Зазвичай це один раз на три – чотири роки.
Втім, споживач має пам’ятати, що він самостійно має викликати працівників водоканалу. Вони знімають пломбу і складають акт, лічильник перевіряють у спеціальній лабораторії, після чого знову встановлять і опломбують.
Оплату повірки лічильників здійснює споживач зі своєї кишені. Водоканал має лише контролювати терміни цієї процедури. Якщо ви загубили технічний паспорт лічильника, зверніться до виробника, магазину, де купували лічильник чи компанії, яка його встановила. Також обов’язково повідомте про це водоканал.
Загалом, якщо виникають питання щодо повірки лічильника або якості послуг — звертайтеся до постачальника.
Вас також можуть зацікавити новини:
Дігтярне мило – одне з найвідоміших натуральних засобів для догляду за шкірою, волоссям і навіть…
Українські пенсіонери часто запитують: чи надаватимуть їм додаткові виплати, якщо вони досягли певного віку чи…
На самопочуття також впливає і погода: мігрені, некомфорт для гіпер- та гіпотоніків може викликати і…
15 серпня в Україні «гостить» антициклон Julia, тож у п'ятницю всюди буде суха, переважно сонячна…
Свято Успіння Пресвятої Богородиці – не день скорботи, а день тихої радості та надії. Церква…
«І здамо кров на біохімію», — зазвичай чуєте ви від лікаря, коли він призначає перші…