У Міністерстві економіки опублікували перелік моделей авто, які в 2024 році підпадають під податок на розкіш.
Раніше ми розповідали, від чого залежить податок на нерухомість та як розраховується сума.
Всього до цього списку увійшли 184 моделі таких марок як: Aston Martin, Audi, Bentley, BMW, Cadillac, Jaguar, Land Rover, Lexus, Maserati, Mercedes-Benz, Porsche, Rivian, Tesla.
Важливо відзначити, що платити податок на розкіш потрібно не за кожен автомобіль, а лише за той, вартість якого становить від 375 мінімальних зарплат та віком до 5 років.
З січня 2024 року мінімальна зарплата становить 7100 гривень, а це означає, що якщо вартість вашого авто вища за 2 662 500 грн, то вам доведеться заплатити за нього податок на розкіш.
Щодо сплати, то фізичним особам це потрібно зробити протягом 60 днів після отримання повідомлення; а юридичним особам – авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, наступного за звітним кварталом, що відображаються у річній податковій декларації.
“Податок на розкіш” – так неофіційно називають деякі податки на майно, розмір яких встановлюють місцеві ради, якщо їх не визначено у Податковому кодексі. Гроші від сплати цього податку надходять до державного бюджету України.
При оподаткуванні не береться до уваги ні обсяг двигуна, ні марка, ні тип палива, а лише рік випуску та середня вартість на ринку.
Картопля, тушкована з грибами у сметанному соусі — класика осіннього меню, яка поєднує простоту приготування,…
У четвер, 8 жовтня, Україна переживе найтепліший день поточного тижня — температура місцями підніметься до…
У четвер, 8 жовтня, сильна магнітна буря на Землі не очікується. За прогнозом NOAA, геомагнітна…
В Україні розпочався сезон збору каштана, який є затребуваною сировиною для переробки та фармацевтики. Дізнайтесь,…
Український фармринок працює попри удари по складах, виробництву та логістиці. Панічно скуповувати ліки не потрібно,…
Настінне розміщення керамічного обігрівача забезпечує правильне розподілення теплого повітря від дверей по всьому будинку або…